eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo z tym raiffim zrobić? Oraz Aliorek złodziejCo z tym raiffim zrobić? Oraz Aliorek złodziej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Co z tym raiffim zrobić? Oraz Aliorek złodziej
    Date: Tue, 09 Oct 2012 14:30:44 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <k515dk$tpq$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.106.27.22
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1349785844 30522 212.106.27.22 (9 Oct 2012 12:30:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Oct 2012 12:30:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.8; rv:15.0) Gecko/20120907
    Thunderbird/15.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:580341
    [ ukryj nagłówki ]

    Miałem to comfort direct zamknąć zaraz po otrzymaniu wiśni, ale
    wyjechałem z kraju na kilka miesięcy i nie miałem jak się tym zająć -
    pogodziłem się ze złodziejską opłątą za kartę.
    Teraz chcę to zamknąć, ale niepokoi mnie jeden fakt - w czerwcu i we
    wrześniu nie pobrali mi opłaty za kartę (karta aktywna). Miałem wtedy
    saldo równe 0 zł w dniu pobierania opłaty (ostatni dzień miesiąca).
    Dzień później zrobiłem przelew i wstecznie nic nie pobrali. Za sierpień
    i lipiec pobrali w odpowiednim dniu. Boję się, że w końcu się kapną i
    jak zamknę konto to żeby mi wstecznie nie naliczyli - wtedy nie będę
    miał podglądu a oni pewnie będą naliczać jakieś dziwne opłaty jeśli
    pojawią się jakieś prowizje. Słusznie się niepokoję? Złożyć reklmację?

    A z drugiej strony złodziejem okazał się Aliorek - okradł mojego ojca na
    10 zł. Wysłali w maju nową kartę, bo "obowiązkowa wymiana kart Maestro
    na MC Debit Paypass". Kartę się od razu aktywowało, żeby później nie
    zapomnieć - starą mieli zamknąć wcześniej - mimo że miała jeszcze ponad
    rok ważności. Dopiero teraz patrzę, że za czerwiec i lipiec pobrali
    opłatę za 2 karty - za tę nową wysłaną przymusem i starą. Napisałem
    reklamację przez serwis transakcyjny (dalej uznają "polskie znaki" za
    błędne), może coś odpowiedzą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1