eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhoneCoraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhone
  • Data: 2011-03-23 11:56:04
    Temat: Coraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhone
    Od: pI <u...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Poskarżę się na nich ;) A co! Coraz trudniej z nimi coś załatwić,
    zwłaszcza że każdy konsultant ma swoją wersję prawdy...

    Złożyłem wniosek o MC World, dziś zadzwoniła Pani odmawiając, z
    uzasadnieniem, że nie można mieć dwóch MC (posiadam zwykłego Silvera),
    choć ja czytając FAQ na stronie zrozumiałem, że nie można mieć dwóch
    takich samych kart, a nie dwóch tej samej organizacji, ale pani była
    nieugięta zasugerowała kontakt z CitiPhone, próbując jeszcze wcisnąć mi
    konto osobiste.

    Zadzwoniłem z ciekawości i okazuje się, że jednak dobrze zrozumiałem i
    jak najbardziej można mieć MC Silver + MC World. Konsultant zasugerował
    złożenie wniosku jeszcze raz, dla ułatwienia umawiając mnie na wizytę we
    wskazanym przeze mnie oddziale rano, bo tak mi pasowało, a więc
    wyznaczył 9... Teraz patrze, że ten oddział otwierają o 10.

    Coraz gorzej u nich z obsługą...
    --
    pI

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1