eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhoneCoraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhone
  • From: pI <u...@1...pl>
    Subject: Coraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhone
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: Wed, 23 Mar 2011 12:56:04 +0100
    Message-ID: <g...@a...org>
    NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
    X-Trace: news.home.net.pl 1300881371 212.85.112.42 (23 Mar 2011 12:56:11 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 19
    X-Authenticated-User: pi.termoperfekt
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:549535
    [ ukryj nagłówki ]

    Poskarżę się na nich ;) A co! Coraz trudniej z nimi coś załatwić,
    zwłaszcza że każdy konsultant ma swoją wersję prawdy...

    Złożyłem wniosek o MC World, dziś zadzwoniła Pani odmawiając, z
    uzasadnieniem, że nie można mieć dwóch MC (posiadam zwykłego Silvera),
    choć ja czytając FAQ na stronie zrozumiałem, że nie można mieć dwóch
    takich samych kart, a nie dwóch tej samej organizacji, ale pani była
    nieugięta zasugerowała kontakt z CitiPhone, próbując jeszcze wcisnąć mi
    konto osobiste.

    Zadzwoniłem z ciekawości i okazuje się, że jednak dobrze zrozumiałem i
    jak najbardziej można mieć MC Silver + MC World. Konsultant zasugerował
    złożenie wniosku jeszcze raz, dla ułatwienia umawiając mnie na wizytę we
    wskazanym przeze mnie oddziale rano, bo tak mi pasowało, a więc
    wyznaczył 9... Teraz patrze, że ten oddział otwierają o 10.

    Coraz gorzej u nich z obsługą...
    --
    pI

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1