  • 1. Data: 2010-06-18 15:06:00
    Temat: Coraz lepiej chodzą europrzelewy
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Wczoraj wysyłałem sobie z niemieckiego oddziału Raiffeisen środki na
    rachunek w polskim ING i dziś je już mam. To już drugi przypadek w ostatnim
    czasie, że środki wysłane jednego dnia około południa są w polskim banku
    docelowym w ciągu około 24 godzin. Poprzedni przypadek dotyczył
    hiszpańskiego Santandera.

  • 2. Data: 2010-06-18 15:08:34
    Temat: Re: Coraz lepiej chodzą europrzelewy
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 18.06.2010 17:06, MarekZ wrote:
> [...]
    > ostatnim czasie, że środki wysłane jednego dnia około południa są w
    > polskim banku docelowym w ciągu około 24 godzin. Poprzedni przypadek

    Kryzys sie konczy! ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2010-06-19 13:16:04
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message
> [...]
    > ciągu około 24 godzin. Poprzedni przypadek dotyczył hiszpańskiego Santandera.

    z irlandzkiego aib tez docieraja do ing w ciagu ~24h (rano-rano), od
    okolo dwoch lat mialem tak za kazdym razem

  • 4. Data: 2010-06-19 15:09:30
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości grup
    ie...

    > z irlandzkiego aib tez docieraja do ing w ciagu ~24h (rano-rano), od
    > okolo dwoch lat mialem tak za kazdym razem

    To jest chyba w jakiejś mierze zasługa polskiego ING, bo jak wysyłam do
    Multi albo do Getinu, takie 24-godzinne przejścia jakoś mi się nie zdarzają.
    Nie sprawdzałem jak jest z BZWBK, Pekao i Aliorem. No i jednak nawet do ING
    trwa to u mnie zazwyczaj 2 dni robocze.

  • 5. Data: 2010-06-20 16:49:52
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-06-19 17:09, MarekZ pisze:
    > Nie sprawdzałem jak jest z BZWBK, Pekao i Aliorem.

    Z BZWBK do Aliora 3-4 dni robocze.

    --
    Raf