  • 1. Data: 2010-06-18 09:52:19
    Temat: VE na A2
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    Witam.
    Będę w weekend poruszał się po autostradzie A2 dlatego też mam pytanie do
    osób, które już regulowały na niej należność za przejazd za pomocą karty
    płatnicznej.
    Mianowicie czy można za przejazd zapłacić VE (np. delfinkiem wydawanym do
    konta w mBanku?)?
    Niestety na stronie
    http://www.autostrada-a2.pl/pl/oplaty/stawki-i-formy
    -platnosci.html widzę,
    że przyjmują tylko stricte Visy i MC, czy to oznacza, że VE nie przejdzie w
    ich terminalu?

    PS.
    I pytanie na przyszłość. Czy za przejazd A4 na trasie Katowice - Kraków
    można płacić kartą i czy przechodzi VE? :)

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-06-18 10:15:28
    Temat: Re: VE na A2
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-18 11:52, Pablo pisze:
> [...]
    -platnosci.html widzę,
    > że przyjmują tylko stricte Visy i MC, czy to oznacza, że VE nie przejdzie w

    Przejdzie.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2010-06-18 11:04:26
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "Grejon" news:hvfh00$e2h$1@usenet.news.interia.pl

    [wycięto]

    dzięki.

  • 4. Data: 2010-06-18 11:09:00
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    > I pytanie na przyszłość. Czy za przejazd A4 na trasie Katowice -
    > Kraków
    > można płacić kartą i czy przechodzi VE? :)

    Płaciłem Visą z BZWBK przeszło bez problemu, natomiast z kartą z Alior
    Banku Maestro nie dało rady zapłacić.
    Z tym że trzeba uważać bo nie na wszystkich stanowiskach mają czytniki
    do kart.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 5. Data: 2010-06-18 12:33:45
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-18 13:09, Damian Niusy pisze:

    > Z tym że trzeba uważać bo nie na wszystkich stanowiskach mają czytniki
    > do kart.

    To akurat z daleka widać jak się do bramek dojeżdża.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi