  • 11. Data: 2010-06-04 20:16:48
    Temat: Re: Coraz więcej przemawia za dużymi spadkami na giełdach
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hubmcl$gu7$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "marfi"

    > Jugosławię i Czechów też.
    > BTW widziałeś kiedyś dwie smugi, które by sie nie krzyzowały albo nie były
    > równoległe?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > PS
    > Jakoś trzeba odciągać uwagę od innych przykrych zjawisk ciemnogrodu.

    Należy natychmiast zakazać reklam produktów zawierających Ca, Mg, Na i Fe
    a skorupę ziemską tak przerobić aby nie była zrobiona z SiAlu a jeżeli już
    to z SiAlu made in Poland.

    --
    marfi

  • 12. Data: 2010-06-04 20:20:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Użytkownik "kc " <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadzam się w końcu z Tobą.
    > Źle się stało z tymi wyborami w 2007.
    > Roślibyśmy bez przerwy, wbrew światu.
    > A tak kraj w ruine.

    U nas nie jest tak źle... USA w tempie dzisiejszym przestanie istnieć po
    miesiacu...(S&P500 -37pkt/dzień)

    --
    marfi

  • 13. Data: 2010-06-04 20:45:37
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 04-06-2010 o 07:38:30 XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > Do problemów Grecji już wkrótce mogą się dołączyć problemy Węgier.

    mi coś śmierdzi w tym "węgierskim" sosie. Ich bank centralny tnie stopy,
    produkcje rośnie, a ci ogłaszają "problemy".
    Dopiero co planowali ogłosić plan cięć; mam wrażenie że obecnie politycy
    straszą, by lud pokornie wszystko przyjął.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 14. Data: 2010-06-04 20:56:59
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dopiero co planowali ogłosić plan cięć; mam wrażenie że obecnie politycy
    > straszą, by lud pokornie wszystko przyjął.

    IMO jest globalna podpucha pod podnoszenie podatków.

  • 15. Data: 2010-06-04 21:00:53
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <

    Zastanawiło Cie kiedyś, dlaczego Partia oddała władzę w połowie kadencji, w
    zasadzie nie musząc tego robić?
    Dlaczego dziwnym trafem to się zbiegło ze górką światowej koniunktury; w
    zasadzie idealnie.
    To drugie zdanie powoduje, ze nie trzeba odpowiadac na pierwsze pytanie, ale
    juz od razu na drugie:
    Skąd mieli cynk?
    Na to tez nie bedzie trzeba odpowiadać, jesli sie odpowie na trzecie:
    Kto spowodował zjazd od 2007 i kto na tym zarobił?
    Oraz nastepne: kiedy w PL były wciskane opcje i swapy?

    Ciemny lud nie zada sobie tych pytań bo ich 99,9% ludzi nie ogarnie.
    I tu jest pies pogrzebany.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-06-04 21:02:00
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]
    > Oraz nastepne: kiedy w PL były wciskane opcje i swapy?
    >
    > Ciemny lud nie zada sobie tych pytań bo ich 99,9% ludzi nie ogarnie.

    Endriu co o tym myślisz?

  • 17. Data: 2010-06-04 21:08:21
    Od: macieks <m...@g...com>

    Tak się właśnie zastanawiam, czy w zaistniałych okolicznościach nasz
    WIG20 wyrażony w dularach (zwany potocznie WIG20USD), będzie próbował
    wyskoczyć z tego kanału.
    Oprócz tego jest też ciekawy opór w tym miejscu.
    Wtedy wyskoczyliśmy przy masakrze zwanej Lehman Brothers.
    Ale czy dzisiaj jest aż tak strasznie?

    http://i48.tinypic.com/23m95s1.jpg

  • 18. Data: 2010-06-05 09:39:58
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Endriu co o tym myślisz?

    Zaraz coś znajdę u Michalkiewicza albo w rzepie, właśnie kończę Gazetę
    Polską ale nic tam nie ma. Jeszcze chwileczkę. dam radę.

  • 19. Data: 2010-06-05 10:02:01
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zaraz coś znajdę u Michalkiewicza albo w rzepie, właśnie kończę Gazetę
    > Polską ale nic tam nie ma. Jeszcze chwileczkę. dam radę.

    Daruj sobie geniuszy dla których hossę światową do lata 2007 spowodował PIS,
    a korektę światową od lata 2007 Tusk.
    Znaczy czytać trzeba, więc inaczej: porzuć nadzieję.

  • 20. Data: 2010-06-06 20:06:01
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Kto spowodował zjazd od 2007 i kto na tym zarobił?
    > Oraz nastepne: kiedy w PL były wciskane opcje i swapy?
    > Endriu co o tym myślisz?

    Zrejterowanie Kaczyńskich z politycznego placu boju (na skutek
    ostrzeżenia Kazia z Goldmann Sachs) to jedno, ale ważniejsze pytanie
    brzmi trochę raczej:
    Dlaczego ekipa Tuska (mając niewątpliwie info o akcji Goldmann Sachs)
    mająca odpowiednie instrumenty nie broniła złotówki w "odpowiednim"
    czasie.... ?.

    Dla "naszego wspólnego dobra" ?.

    P.S. Wstyd się przyznać ale do dzisiaj nie wiem ile Rostowski wydał na
    jej obronę. (Na pl.biznes.wgpw obiło mi sie o uszy że mówili o tym w
    TVNCNBC). Czy ktos wie jakie to były kwoty ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/