eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś nie tak z Polcard czy u mnie?Coś nie tak z Polcard czy u mnie?
  • Data: 2007-06-04 20:06:00
    Temat: Coś nie tak z Polcard czy u mnie?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Mam następujący problem. W piątek dokonałem zapłaty kartą za usługę
    dostępu do serwisu on-line. Kwota transakcji została zablokowana na
    koncie, ale klient nie otrzymał płatności i nie uzyskałem dostępu. Dziś
    zapłaciłem tą kartą rachunek w Allegro. Transakcji dokonałem po 18:00 i do
    tej pory kwota ta nie została przekazana, bo wciąż mam ujemne saldo, ale
    oczywiście kwota transakcji została również zablokowana na rachunku. Wynik
    obu transakcji był pozytywny. Do płatności używam e-karty przedpłaconej
    ING Banku Śląskiego. Obie transakcje były obsługiwane przez Polcard i stąd
    mam pytanie czy ktoś z Was ma podobne problemy, a więc czy coś nie tak po
    stronie mojego banku czy też coś szwankuje w systemie Polcard. Póki co
    żadna transakcja nie została rozliczona ani też nie zniknęła blokada, więc
    nie wiem czy kwoty "wrócą" czy też zostały przekazana odbiorcom, a jedynie
    nie zostali o tym poinformowanie. Ktoś z Was miał podobny problem? Mnie
    zdarza się taki numer po raz pierwszy. Będę wdzięczny za pomoc i
    ewentualne sugestie co z tym zrobić i do kogo się zwrócić.

    --
    Pozdrawiam
    chairon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1