  • 1. Data: 2007-06-04 20:06:00
    Temat: Coś nie tak z Polcard czy u mnie?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Mam następujący problem. W piątek dokonałem zapłaty kartą za usługę
    dostępu do serwisu on-line. Kwota transakcji została zablokowana na
    koncie, ale klient nie otrzymał płatności i nie uzyskałem dostępu. Dziś
    zapłaciłem tą kartą rachunek w Allegro. Transakcji dokonałem po 18:00 i do
    tej pory kwota ta nie została przekazana, bo wciąż mam ujemne saldo, ale
    oczywiście kwota transakcji została również zablokowana na rachunku. Wynik
    obu transakcji był pozytywny. Do płatności używam e-karty przedpłaconej
    ING Banku Śląskiego. Obie transakcje były obsługiwane przez Polcard i stąd
    mam pytanie czy ktoś z Was ma podobne problemy, a więc czy coś nie tak po
    stronie mojego banku czy też coś szwankuje w systemie Polcard. Póki co
    żadna transakcja nie została rozliczona ani też nie zniknęła blokada, więc
    nie wiem czy kwoty "wrócą" czy też zostały przekazana odbiorcom, a jedynie
    nie zostali o tym poinformowanie. Ktoś z Was miał podobny problem? Mnie
    zdarza się taki numer po raz pierwszy. Będę wdzięczny za pomoc i
    ewentualne sugestie co z tym zrobić i do kogo się zwrócić.

    chairon

  • 2. Data: 2007-06-05 09:47:12
    Temat: Re: Coś nie tak z Polcard czy u mnie?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    W banku powiedzieli mi, że po ich stronie wszystko w porządku. Żądanie
    autoryzacji zostało zaakceptowane, a kwoty zablokowane i oczekujące na
    rozliczenie. To moja pierwsza taka wpadka, ale druga w ciągu 3 dni i obie
    transakcje realizowane przez Polcard. Kobieta na infolinii Polcardu
    stwierdziła, że nie udzielają takich informacji osobom indywidualnym, a
    jedynie własnym klientom. Kpiny! Właściciele tamtego serwisu odsyłają mnie
    do banku (Allegro pewnie też tak poradzi), bank się nie poczuwa, bo u nich
    wszystko OK, a Polcard olewa sprawę.

    Teraz pozostaje czekać czy kwoty wrócą czy też zostaną ostatecznie zdjęte
    z rachunku. W tym drugim wypadku to chyba pozostanie wejść na dach i sobie
    potrąbić, bo żaden kontrahent nie otrzymał jak dotąd zapłaty :( Czy ktoś
    może mi poradzić co w tej sytuacji zrobić? Prowizję muszę zapłacić, bo
    zawieszą mi konto w Allegro, a nie chcę płacić dwukrotnie, bo niby z
    jakiej racji, tym bardziej jeśli ma się okazać, że ta pierwsza transakcja
    nie zostanie odnotowana, a pieniądze nie wrócą też na konto.

    chairon