eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś nie tak z Polcard czy u mnie?Coś nie tak z Polcard czy u mnie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Coś nie tak z Polcard czy u mnie?
    Date: Mon, 4 Jun 2007 22:06:00 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <f41r0r$i9h$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: w98.itcomp.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1180987227 18737 80.51.161.98 (4 Jun 2007 20:00:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jun 2007 20:00:27 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: chairon % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:416933
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Mam następujący problem. W piątek dokonałem zapłaty kartą za usługę
    dostępu do serwisu on-line. Kwota transakcji została zablokowana na
    koncie, ale klient nie otrzymał płatności i nie uzyskałem dostępu. Dziś
    zapłaciłem tą kartą rachunek w Allegro. Transakcji dokonałem po 18:00 i do
    tej pory kwota ta nie została przekazana, bo wciąż mam ujemne saldo, ale
    oczywiście kwota transakcji została również zablokowana na rachunku. Wynik
    obu transakcji był pozytywny. Do płatności używam e-karty przedpłaconej
    ING Banku Śląskiego. Obie transakcje były obsługiwane przez Polcard i stąd
    mam pytanie czy ktoś z Was ma podobne problemy, a więc czy coś nie tak po
    stronie mojego banku czy też coś szwankuje w systemie Polcard. Póki co
    żadna transakcja nie została rozliczona ani też nie zniknęła blokada, więc
    nie wiem czy kwoty "wrócą" czy też zostały przekazana odbiorcom, a jedynie
    nie zostali o tym poinformowanie. Ktoś z Was miał podobny problem? Mnie
    zdarza się taki numer po raz pierwszy. Będę wdzięczny za pomoc i
    ewentualne sugestie co z tym zrobić i do kogo się zwrócić.

    --
    Pozdrawiam
    chairon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1