  • 1. Data: 2009-09-26 17:09:30
    Temat: Inteligentny Inwestor
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

    Niedawno przeczytałem poniższą książkę i polecam:
    http://www.czaswiedzy.pl/inteligentny-inwestor,p,119
    044

    Kto jeszcze z grupowiczów czytał i mu się spodobała?

  • 2. Data: 2009-09-26 17:51:55
    Temat: Re: Inteligentny Inwestor
    Od: " ab" <a...@W...gazeta.pl>

    Patryx <p...@w...pl> napisał(a):

    > Niedawno przeczytałem poniższą książkę i polecam:
    > http://www.czaswiedzy.pl/inteligentny-inwestor,p,119
    044

    > Kto jeszcze z grupowiczów czytał i mu się spodobała?

    nedzna ksiega, jedzie na slawie buffeta i nic poza tym, kieruj sie nia pokupuj
    teraz spolki z atrakcyjnym P/E i zglos sie na forum z wynikiem gdzies za 2-3
    lata. to bedzie najlepsza recenzja.

    lepiej lyknij AT murphyego.

  • 3. Data: 2009-09-27 10:12:51
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Patryx" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Niedawno przeczytałem poniższą książkę i polecam:
    > http://www.czaswiedzy.pl/inteligentny-inwestor,p,119
    044

    > Kto jeszcze z grupowiczów czytał i mu się spodobała?

    Mnie przeraża już sama okładka - jakiś tłumacz-debil z redaktorkiem i
    korektorkiem idiotą to robili: "..appendixy".
    Dombrek

  • 4. Data: 2009-09-29 22:53:32
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

    > Mnie przeraża już sama okładka - jakiś tłumacz-debil z redaktorkiem i
    > korektorkiem idiotą to robili: "..appendixy".
    > Dombrek

    "nie oceniaj książki po okładce"

    --
    http://www.patbank.pl

  • 5. Data: 2009-09-29 23:13:06
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

> [...]
    > pokupuj
    > teraz spolki z atrakcyjnym P/E i zglos sie na forum z wynikiem gdzies za

    Akcje już mam. Jak dożyje to opowiem o nich za 2-3 lata. O książce, którą
    polecasz słyszałem, kupię i przeczytam.

    --
    http://www.patbank.pl

  • 6. Data: 2009-09-30 19:04:51
    Od: <t...@g...com>

    Witam,

    osobiście czytałem, i nadal mam w mojej bibliotece.

    Polecam - nie, dlatego że zgadzam się z Autorem, ale dlatego że między
    innymi pozwala spojrzeć na schizofreniczną:) Panią Giełdę z dystansu:)

    Ciekawa lektura.