eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzas odpowiedzi na reklmację w bankuCzas odpowiedzi na reklmację w banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " finder24" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czas odpowiedzi na reklmację w banku
    Date: Tue, 28 Apr 2009 09:07:33 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Message-ID: <gt6h0k$8fo$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1240909653 8696 172.20.26.234 (28 Apr 2009 09:07:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Apr 2009 09:07:33 +0000 (UTC)
    X-User: finder24
    X-Forwarded-For: 193.111.166.134
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:484815
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam wszystkich,

    Czy ktoś się orientuje czy po przekroczeniu przez bank regulaminowego czasu
    odpowiedzi na reklamację można ją potraktować jako uznaną zgodnie z prawem? W
    tym konkretnym przypadku regulamin bankowy określił taki termin na 30 dni. W
    przypadku produktów (przedmiotów) na pewno jest tak jak
    napisałem(http://www.bankier.pl/wiadomosc/Pilnuj-ter
    minu-odpowiedzi-na-reklamacje-1701475.html).
    Nie jestem jednak pewien czy w przypadku usług jest tak samo.

    Z góry dzięki za odpowiedź,
    finder24

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1