  • Data: 2003-12-26 12:01:42
    Temat: Czas zakladania konta w bankach
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Tak sobie mysle, ze Polacy sa niezwykle cierpliwi i wyrozumiali. Idac do
    marmura mozna zalozyc nowe konto w 10 minut. I to jest OK. Karte dostaje
    sie po kilku dniach (tak mi sie wydaje, bo konto w marmurze zakladalem
    ostatnio 4 lata temu). ;-)

    A w bankach internetowych czas od zlozenia wniosku do aktywacji i
    pelnego dostepu do pieniedzy zaczyna przekraczac miesiac. Chyba ciagle w
    Inteligo ten czas jest najkrotszy, choc zaczyna dochodzic do 3 tygodni.

    Przeciez to jest skandal. Zalozenie zdalnie konta powinno trwac gora 5
    dni. Pierwszego dnia wypelniam formularz na www. Tego samego dnia
    oddzwania bank. Trzeciego dnia przyjezdza kurier z karta i umowa.
    Piatego dnia konto dziala. Trudno mi sobie wyobrazic, ze ludzie godza
    sie na inne rozwiazanie. Sam sie zgodzilem i czekalem na konto w
    Inteligo 3 tygodnie. I mam kaca, bo bank mnie zlal sikiem prostym.

    Na poczatku Inteligo otwieralo konta w 5 dni. Sam to cwiczylem. I tak
    powinno byc caly czas i w kazdym banku.

    Dlaczego dajemy sie tak traktowac? Dlaczego pozwalamy, by bank sobie
    bimbal i robil co chce? Dlaczego banki internetowe maja mimo wszystko
    tak duzo klientow? Nie rozumiem. :-(

    Bartol