  • Data: 2004-12-27 17:12:32
    Temat: Czek - problem
    Od: "Pawel eF" <v...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie

    Dotknął mnie przykry problem - otóż "zaginęły w niewyjaśnionych
    okolicznościach" na Poczcie Polskiej dwa czeki wystawione na moje nazwisko -
    był to zwrot podatku kanadyjskiego.
    W PEKAO SA poradzono mi, abym wystąpił o duplikat czeku, ale Kandyjczycy
    upierają się, że czeki wysłali już maju. Czy istnieje metoda pozwalająca
    sprawdzić, czy czeki te zostały zrealizowane?
    Cała sytuacja jest o tyle ciekawa, że czeki wysyłane były przez dwie różne
    instytucje w różnym czasie - i nie bardzo wiem, gdzie ich szukać i skąd
    zacząć śledztwo.

    pozdrawiam
    Paweł