  • 1. Data: 2009-07-31 10:53:47
    Temat: Czy komuś działają przelewy przez Internet w Polbanku?
    Od: Marek Żakowicz <m...@g...com>

    Witam,
    ze dwa tygodnie temu przestały mi działać przelewy przez Internet w
    Polbanku - przeglądarki (i MSIE i Mozilla) zgłaszały, że
    przeterminował się certyfikat serwera (nie od SSL, tylko ten
    wykorzystywany podczas zatwierdzania/"podpisywania" przelewu).
    Zaktualizowałem javę do 1.6.0_13, a firefoxa do 3.5.1. Teraz dostaję
    NullPointerException w klasie
    gr.ageorgiadis.util.security.KeyStroreHelper!

    Czy jest jakaś konfiguracja, w której te przelewy działają - bo
    pracownicy Banku namawiali mnie do wyłączenia opcji weryfikacji
    certyfikatu na co zgodzić się oczywiście nie chcę...

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-07-31 14:20:09
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 31 Lip, 12:53, Marek Żakowicz <m...@g...com> wrote:
    > Witam,
    > ze dwa tygodnie temu przestały mi działać przelewy przez Internet w
    > Polbanku - przeglądarki (i MSIE i Mozilla) zgłaszały, że
    > przeterminował się certyfikat serwera
    Miałem ostatnio problem z przelewami, zainstalowałem najnowszą javę
    (na najnowszym IE), drugi certyfikat działa na kompie z linuxem +
    wine +
    ie6 + java JRE 6 update12

  • 3. Data: 2009-07-31 16:27:33
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Krzysiek pisze:

    > Miałem ostatnio problem z przelewami, zainstalowałem najnowszą javę
    > (na najnowszym IE), drugi certyfikat działa na kompie z linuxem +
    > wine +
    > ie6 + java JRE 6 update12

    Jakiś czas temu konsultant Polbanku poinformował mnie, że ma być minimum
    IE7 i najnowsza Java, a teraz jest już przecież JRE u.14, więc zainstaluj.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-07-31 16:40:06
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marek Żakowicz wrote:
> [...]
    > przeterminował się certyfikat serwera (nie od SSL, tylko ten
    > wykorzystywany podczas zatwierdzania/"podpisywania" przelewu).

    Miałem kiedyś konto w Polbanku. Wtedy te certyfikaty były na rok.
    Trzeba było odwołać stary i pobrać nowy - przyznam że zapomniałem
    jak to się robi.

  • 5. Data: 2009-07-31 18:16:48
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 18:40:06 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Mia?em kiedy? konto w Polbanku. Wtedy te certyfikaty by?y na rok. Trzeba
    > by?o odwo?aae stary i pobraae nowy - przyznam ?e zapomnia?em jak to sie
    > robi.

    Chyba dobrze zrobiłeś, że zapomniałeś, bo teraz podobno odwołuje się
    tylko telefonicznie.

  • 6. Data: 2009-08-01 07:07:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Żakowicz" e...@n...goo
    glegroups.com

    : przelewy przez Internet w Polbanku

    prawosławny Polbank przez Internet == droga przez mękę
    (nie mylić z Mekką, do której zaprasza król arabski
    swoich współwyznawców, refundując im koszty pielgrzymki)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-08-03 08:33:02
    Od: Marek Żakowicz <m...@g...com>

    On 31 Lip, 16:20, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:
    > Miałem ostatnio problem  z przelewami, zainstalowałem najnowszą javę
    > (na najnowszym IE), drugi certyfikat działa na kompie z linuxem +
    > wine + ie6 + java JRE 6 update12

    Wielkie dzięki,
    zmobilizowałeś mnie do kolejnego testu - jre 1.6.0_13 i MSIE 6 i ...
    poszło.

    Pozdrawiam,
    Marek