  • 81. Data: 2003-11-20 00:50:46
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:bph0ue$981$1@inews.gazeta.pl...

    > Co prawda juz wiadomo, ze w Plocku nie ma komputerow, kawiarenek
    > internetowych i nawet wdzwanianego internetu, ;-) ale mnie interesuje co
    > PiotR zrobilby z czynszem zaplaconym przez internet (nawet w przypadku
    > mieszkanca Plocka mozna to sobie jakos wyobrazic), gdzie trudno o
    > jakichkolwiek kwitach rozmawiac.
    >
    > MSPANC,
    > Bartol

    OŚWIADCZENIE

    w Płocku :
    - są komputery
    - są kawiarenki komputerowe
    - są linie telefoniczne (już nie napowietrzne) - można się nawet dodzwonić
    na
    wszystkie ogólnodostępne numerki do net-u
    ale kto tego używa do płacenia czynszu - może ze 3 osoby (u mnie).

    A co się dotyczy przewelów z sieci to wtedy mam np. pełne dane rachunku
    źródłowego z którego dokonano wpłaty bo o to zadba automat.

    Zrozumcie, że brak 5% dokumentów to żaden brak, ale brak 100% dokumentów
    to totalna kicha.

    PiotrR

  • 82. Data: 2003-11-20 08:20:05
    Temat: Re: Czy kto? (SM) walczy w banku o przekazywanie zal?czników do wyci?gów?
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik PiotrR napisał:

    > Używam druków w formacie:
    > http://www.cedarpol.adm.pl/demo.htm
    > Wzór nr 2 w kolejności od góry
    > I marzę o tym by ten mały odcinek z lewej strony
    > do mnie trafił.
    >

    > Na wyciągu otrzymuję przykładowy opis
    > CZYNSZ
    > KOWALSKI A. PŁOCK

    To krótko i na temat:
    jeśli skutkiem wpłaty gotówkowej na druku jak z podanego linku w banku
    prowadzącym rachunek jest opis na wyciągu j.w. to piszesz pismo do banku
    z żądaniem natychmiastowego wydania poprawnego wyciągu z podaniem
    wszystkich informacji zawartych na dokumencie źródłowym, grożąc
    obciążeniem kosztami dopasowywania wpłat ew. natychmiastowym
    rozwiązaniem umowy z bankiem z winy banku. Pismo adresujesz do
    naczelnika oddziału banku, a żeby skutek był lepszy możesz wysłać ZPO
    kopię do centrali do Warszawy.
    I masz wszystkie problemy z głowy.

    pzdr

    Tomek

  • 83. Data: 2003-11-20 10:12:13
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Autentycznie klient musi sam szukać swoich pieniędzy. Ja nie jestem stroną
    > tym
    > konflikcie. Zatem to lokator musi się pofatygować do banku.

    Ty nie masz kwitka - lokator ma latać do banku?

    > co
    >
    > Tak w moim zakresie obowiązków jest tylko to - HA HA

    Sam tak napisałeś (wymieniłeś zakres swoich obowiązków).

    > osobą
    >
    > Napisałbym "odp....... się", ale jestem poważnym człowiekiem i staram się
    > nie
    > zwracać uwagi na tak śmieszne zaczepki (ale to juz któryś raz z koleii).

    To nie jest śmieszne, że będąc spółdzielcą finansuje się pracowników
    księgowości, którzy prezentują takie poglądy na relacje
    spółdzielnia-spółdzielca jak Ty.

    > zadecydował
    >
    > Czytnik był kupowany 2 lata temu.
    > A umowy z bankiem mają zapisy, które są sporządzane na takie przypadki.
    > Tzw . małym druczkiem na ostatniej stronie.

    Co jest w tej umowie? Czy jest tam obowiązek dostarczania "kwitków"? Jeżeli
    tak, to należy taką umowę wyegzekwować (to Twoja rola). Jeżeli nie, to
    kupowanie "na gębę" czytników (bo teraz nam bank przesyła kwitki) powinno
    być rozliczone (marnotrawienie środków). A tak w ogóle, to nalezy założyć
    subkonta i problem się sam cudownie rozwiąże.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 84. Data: 2003-11-20 11:24:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > być rozliczone (marnotrawienie środków). A tak w ogóle, to nalezy założyć
    > subkonta i problem się sam cudownie rozwiąże.

    Agula, daruj se już, glenndzenie tu nic nie pomoże!;-)))

    -powtarzasz sie po raz kolejny
    -przesadzasz
    -pierdoły wypisujesz
    Wiesz ile kosztuje czytnik? po 2latach to sie już ze 4x spłacił,
    nie piszę zamortyzował, bo sprzętu tej wartości to się nawet
    w ewidencji wyposażenia nie ujmuje.

    Nie żebym go bronił,
    (((-; ale zamenczyż go i jeżcze skoniczy z sobom ;-)))
    zamiast sprawę załatwić.

    > Pozdrowienia,
    > Glenn
    & St.

    ps.
    i zostaw dziś kij od mopa w spokoju,
    niech sobie stoi grzecznie w kąciku ;)

  • 85. Data: 2003-11-20 11:39:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Agula, daruj se już, glenndzenie tu nic nie pomoże!;-)))

    Stasiu - o czym Ty do mnie rozmawiasz ;-))

> [...]
    > w ewidencji wyposażenia nie ujmuje.
    >
    > Nie żebym go bronił,
    > (((-; ale zamenczyż go i jeżcze skoniczy z sobom ;-)))

    Twoje prawo sobie wyrabiać zdanie na mój temat ;-)))) To ja może uzasadnię -
    otóż "dostaję piany" jak mi osoba, która bierze za to pieniądze ( i nie ma
    tu znaczenia, czy jest to spółdzielnia, energetyka, gazownia, banki ;-)))
    pisze, że "Ktoś normalny to powinien iść do tego banku, w którym jest konto,
    a nie później mieć pretensje.A poza tym druki standardowe to następny wymysł
    banków.Dla mnie drukiem standardowym jest książeczka opłat." Tyle.

    > ps.
    > i zostaw dziś kij od mopa w spokoju,
    > niech sobie stoi grzecznie w kąciku ;)

    Kij od mopa jest używany tylko wirtualnie i w ściśle okreslonych
    okolicznościach. Co do "genezy", to sobie sam poszukaj (archiwum forum
    mbanku).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 86. Data: 2003-11-21 01:14:51
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ty nie masz kwitka - lokator ma latać do banku?

    TAK

    > Sam tak napisałeś (wymieniłeś zakres swoich obowiązków).

    Nie wiem gdzie?

    > To nie jest śmieszne, że będąc spółdzielcą finansuje się pracowników
    > księgowości, którzy prezentują takie poglądy na relacje
    > spółdzielnia-spółdzielca jak Ty.

    Przykre

> [...]
    > być rozliczone (marnotrawienie środków). A tak w ogóle, to nalezy założyć
    > subkonta i problem się sam cudownie rozwiąże.

    Jeśli chodzi o system kontrahencki w PKO BP - to nigdy na niego nie przejdę,
    a jak by spółdzielnia miała to zrobić to gwarantuję że będzie większa afera
    niż
    u Rywina. Taki to jest system.

    PiotrR

  • 87. Data: 2003-11-21 01:18:57
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bphtd2$ivn$1@news.onet.pl...

> [...]
    > rozwiązaniem umowy z bankiem z winy banku. Pismo adresujesz do
    > naczelnika oddziału banku, a żeby skutek był lepszy możesz wysłać ZPO

    To na prawdę nie jest takie proste.

    PiotrR

  • 88. Data: 2003-11-21 01:22:08
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "PiotrR" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Już widzę, że to druk niestandardowy. Nie może być zagęszczenia w polu
    > tytułem, skoro część jest wypisywana ręcznie.
    > Co robi czarna rzymska dwójka po prawej na dole?

    W oryginale nic takiego nie ma

    > Gdzie są czarne linie rogowe?

    > Poza tym Twój bank MUSI przekazać Ci dokładne dane nadawcy - wpisane na
    > druczku i całe pole tytułem. I nie ma, że coś tam... Ma być i już!

    Będziemy to egzekwować.

    > Tylko, że zamiast skanować - musiałbyś klepać w tastaturę.

    Cóż

    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Wojciech Nawara

    PiotrR

  • 89. Data: 2003-11-21 01:26:53
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 20 Nov 2003 00:22:00 +0100,
    > osoba podpisana: PiotrR <w...@p...onet.pl>

    > Czli tytuł przelewu ("indeks lokalu") do Ciebie na tym zestawieniu
    > zbiorczym by nie trafiał ? Na pewno ?

    Na razie nie trafia. Będę interweniował.

    PiotrR

  • 90. Data: 2003-11-21 01:28:24
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    > /ciach/
    >
    > Załóż subkonta - będzie się księgowało "samo".

    Nigdy ich nie założę. Dowiedziałem się jak to działa.
    Stanowcze dziękuję bardzo.

    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn