eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do
    wyciągów?
    Date: Thu, 20 Nov 2003 12:39:33 +0100

    > Agula, daruj se już, glenndzenie tu nic nie pomoże!;-)))

    Stasiu - o czym Ty do mnie rozmawiasz ;-))

    > -powtarzasz sie po raz kolejny
    > -przesadzasz
    > -pierdoły wypisujesz
    > Wiesz ile kosztuje czytnik? po 2latach to sie już ze 4x spłacił,
    > nie piszę zamortyzował, bo sprzętu tej wartości to się nawet
    > w ewidencji wyposażenia nie ujmuje.
    >
    > Nie żebym go bronił,
    > (((-; ale zamenczyż go i jeżcze skoniczy z sobom ;-)))
    > zamiast sprawę załatwić.

    Twoje prawo sobie wyrabiać zdanie na mój temat ;-)))) To ja może uzasadnię -
    otóż "dostaję piany" jak mi osoba, która bierze za to pieniądze ( i nie ma
    tu znaczenia, czy jest to spółdzielnia, energetyka, gazownia, banki ;-)))
    pisze, że "Ktoś normalny to powinien iść do tego banku, w którym jest konto,
    a nie później mieć pretensje.A poza tym druki standardowe to następny wymysł
    banków.Dla mnie drukiem standardowym jest książeczka opłat." Tyle.

    > ps.
    > i zostaw dziś kij od mopa w spokoju,
    > niech sobie stoi grzecznie w kąciku ;)

    Kij od mopa jest używany tylko wirtualnie i w ściśle okreslonych
    okolicznościach. Co do "genezy", to sobie sam poszukaj (archiwum forum
    mbanku).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn