  • 11. Data: 2009-07-20 21:38:10
    Temat: Re: Czy ktoś jeszcze nie wierzy we wzrosty ;-)?
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 20 Lip, 21:15, iktorn <n...@e...com> wrote:

    > A ja po dzisiejszym dniu jestem jeszcze większym sceptykiem, dalej jak
    > do 2400 nie zajdą.

    2400 to będzie 20% od dziś.Ja tam bym się cieszył z tak dużego ruchu,
    a nie podchodził do niego sceptycznie :)

  • 12. Data: 2009-07-21 09:06:40
    Od: iktorn <n...@e...com>

    macieks pisze:

    > 2400 to będzie 20% od dziś.Ja tam bym się cieszył z tak dużego ruchu,
    > a nie podchodził do niego sceptycznie :)

    Jak komunista zauważył to była podpucha ;-)
    Obecne podejście na 2000pkt miało zupełnie inny charakter niż poprzednie.
    Akcji wig20 w życiu bym obecnie nie kupił, ale jak widać są chętni i nie
    wygląda na to, żeby tym razem odpuścili po przekroczeniu 2000.
    Jak poprowadzić górną kreseczkę nad wykresem wig20 od marca to wychodzą
    owe magiczne 2350-2400.. z drugiej strony wkrótce pewnie niektórzy będą
    szukać podwójnych szczytów na wykresach... pożyjemy zobaczymy.