eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktos moze mi dokladnie wytlumaczyc jak dziala karta kredytowa ?Czy ktos moze mi dokladnie wytlumaczyc jak dziala karta kredytowa ?
    From: Dentarg <...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy ktos moze mi dokladnie wytlumaczyc jak dziala karta kredytowa ?
    Date: Thu, 10 Oct 2002 10:07:25 +0200

    Bo nie jestem pewien czy mam dobre wyobrazenie :).

    Np karta BZ WBK Visa Classic (bo na taka sie moze bede porywać :).

    Okres rozliczeniowy 30 dniowy powiedzmy od 5 kazdego miesiaca.
    Rozumiem ze robie transakcje bezgotowkowe od 5. listopada na 1000 zl
    (limit mam 3000). 5.12 jest wystawione zestawienie transakcji, na
    ktorym jest termin splaty, minimalna kwota do splaceniam, itp ;).

    Teraz co sie dzieje w przypadkach gdy:
    Splacam minimalna kwote do splacenia:
    Czy limit zostaje 3000 ? Czy limit mam 3000-kredyt ?
    Splacam calosc: Tutaj raczej nie widze problemow, jedyne co mnie
    zastanawia jaki mam limit do momentu splaty zadluzenia z poprzedniego
    miesiaca. Czyli w moim przykladzie czy w grudniu (do dnia splaty) bede
    mial 3000 zl limitu czy 3000-1000 (transakcje z listopada) ???

    Czy w karcie BZ WBK Visa Classic wyplata z bankomatu jest jednoznaczna
    z uruchomieniem kredytu czy nie ? Nigdzie nie moge znalezc tej
    informacji na ich stronie ani w regulaminie karty :((.

    Czy jest jakas lepsza karta niz powyzsza dla osoby z zarobkami
    1700-2400 netto ? Lukasowa Visa odpada bo nie pracuje jeszcze rok :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com