  • 11. Data: 2011-10-21 07:06:28
    Temat: Re: Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 09:03:30 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > jako dodatek do KK?

    Tak, to jest funkcja karty kredytowej, opłata jest pobierana co miesiąc z
    karty.
    Zabawne, że nie mam nawet do tego żadnej polisy (nie przysłali niczego
    podobnego jak w przypadku OC na auto).

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 12. Data: 2011-10-21 07:34:59
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    mietek <m...@p...biz.pl> napisał(a):

    > mBank zaproponował mi taką kartę, chyba skorzystam

    chyba mają jakąś akcję "rozdawania" ;-) tych kart albo poprawili algorytm
    ofert "dla Ciebie" - mi też zaproponowali. Też się waham, czy skorzystać. Mam
    już od nich Golda i jestem bardzo zadowolony. Zastanawiam się tylko, czy jeśli
    zdecyduję się na Platinum, to czy zabiorą mi mojego Golda?

  • 13. Data: 2011-10-21 07:48:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 07:34:59 +0000, napisał(a):

    > Zastanawiam się tylko, czy jeśli
    > zdecyduję się na Platinum, to czy zabiorą mi mojego Golda?

    Nie :)

    Ale pamiętaj, że propozycja to tylko propozycja. Może się okazać, że mimo
    propozycji dostaniesz odmowę :)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 14. Data: 2011-10-21 12:02:16
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "mietek" <m...@p...biz.pl> wrote in message
    > mBank zaproponował mi taką kartę, chyba skorzystam bo oprocentowanie 13
    > jest
    > dla mnie atrakcyjne.
    > Pytanie czy warto i czy trzeba brać ubezpieczenie spłaty? Ile to w ogóle
    > kosztuje.

    Odpowiedz jest prosta: NIE!
    Zadnegoo ubezpieczenia nie bierz, ubezpieczenie nia ma na celu tobie pomoc
    ale dac innym zarobic.
    Przeczytaj dokladnie warunki ubezpieczenia i dokladnie sie dopytaj co
    oznaczaja, bo sie okaze, ze nigdy nie bedziesz mogl z niego skorzystac a
    zaplacisz. Tak wiec dla swojego spokoju NIE

  • 15. Data: 2011-10-21 18:28:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "mietek" <m...@p...biz.pl> writes:

    > no wlasnie w ospie symulacji i RSSO jest wymienione ze nie uwzgledia
    > oplaty za karte

    Myslalem ze tylko za wydanie, nie za uzywanie. W takim razie - nie wiem.

    > nie chce sie zadluzac, chce miec komfort mozliwosci zadluzenia sie na
    > krotki okres w razie potrzeby

    Za 390 zl rocznie? Dosc drogi ten komfort, zwlaszcza w zestawieniu
    z dochodami < 5 kzl. Ale nic to.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2011-10-21 18:46:30
    Od: Simple Man <f...@v...pl>

    > Za 390 zl rocznie? Dosc drogi ten komfort, zwlaszcza w zestawieniu
    > z dochodami< 5 kzl. Ale nic to.

    Ja mam limit na tej karcie 100 tyś PLN i dzięki Bluecash zarabiam na tej
    karcie ok. 300-400 PLN miesięcznie. Kartę (z takim limitem) mam od pół
    roku. Jak sądzisz (jeśli warunki karty pozostaną takie same), opłaca mi
    się zapłacić to 390 PLN rocznie czy nie ?

  • 17. Data: 2011-10-21 20:17:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 07:34:59 +0000 (UTC), a...@N...gazeta.pl
    napisał(a):

    > chyba mają jakąś akcję "rozdawania" ;-) tych kart albo poprawili algorytm
    > ofert "dla Ciebie" - mi też zaproponowali.

    Raczej "poprawili" - mam u nich tę KK, a też dostałem propozycję
    wyrobienia nowej karty. Oczywiście przetestowałem, odrzucone z automatu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 18. Data: 2011-10-21 20:51:01
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-10-21 22:17, Borys Pogoreło pisze:

    > Raczej "poprawili" - mam u nich tę KK, a też dostałem propozycję
    > wyrobienia nowej karty. Oczywiście przetestowałem, odrzucone z automatu.

    Również testowałem różne wersje KK z tzw. oferty (tylko dla kogo?),
    która jest tylko reklamą, bo przecież nie jest ofertą w rozumieniu KC (a
    mBank nie jest bankiem w rozumieniu... ;) ) i kilkukrotnie wnioski były
    odrzucane przez analityka ;)

    Co ciekawe mbank zaproponował mi kartę z limitem 150k, a złożyłem
    wniosek o poniesienie limitu posiadanej karty o 1 zł (słownie: jeden
    złoty) i oczywiście nie miałem zdolności na taką zmianę... wg analityka :D

  • 19. Data: 2011-10-21 21:24:39
    Od: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl>

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):
    > Raczej "poprawili" - mam u nich tę KK, a też dostałem propozycję
    > wyrobienia nowej karty. Oczywiście przetestowałem, odrzucone z automatu.

    U mnie podobnie. Mam już Golda, wczoraj w Ofercie dla Ciebie wyskoczyła
    propozycja Platinum z jakimś gigantycznym limitem. Zawnioskowałem o kartę z
    1/4 tego proponowanego limitu, odrzucone po 3h od złożenia wniosku. Co
    śmieszne, oferta dalej "wisi".

    --
    Sinus

  • 20. Data: 2011-10-21 21:30:41
    Od: "mietek" <m...@p...biz.pl>

> [...]
    > propozycja Platinum z jakimś gigantycznym limitem. Zawnioskowałem o kartę
    > 1/4 tego proponowanego limitu, odrzucone po 3h od złożenia wniosku. Co

    a czy u Was też tak jest, że pojawia się oferta z ważnością np. 7 listopada
    i znika następnego dnia?
    Mi sięto już zdarzyło kilkukrotnie i jest to mocno wkurzające.
    Mało tego zapisanych wniosków nie da się kontynuować bo wywala bład daty
    rozpoczęcia składania wniosku
    i nie da się przejść do kroku nr 2. Paranoja, kto robił ten system?