  • 51. Data: 2011-10-22 20:24:00
    Temat: Re: Czy warto brać ubezpieczenie spłaty VISA Platinum w mBank'u?
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > Ja tez zmiemienialem i karte otrzymalem z limitem jaki chcialem.
    > Decyzja byla w mniej niz 15 minut, bez zadnego kontaktu ze strony
    > banku. Bylo to jednak ponizej 100 tys...

    Mi zaproponowali (OdC) prawie rok temu KK Platinum z limitem... 144k ;-)
    Ciekawe jak liczyli, że akurat tyle im wyszło? ;-) Nie zdecydowałem się na
    tyle i zmieniłem na Golda 50k i... dostałem. I teraz baaardzo żałuję tej
    zmiany... :(

  • 52. Data: 2011-10-23 05:22:18
    Od: "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl>

    <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > tyle i zmieniłem na Golda 50k i... dostałem. I teraz baaardzo żałuję tej

    Pojawiła mi się ponownie Platynowa z propozycją limitu 190000 PLN. Dla jaj
    właściwie wypełniłem wniosek, podając dochody 0 oraz, że interesuje mnie limit
    190 i minimalny 190. Wkrótce powinien mi analityk odpowiedzieć, że robię z
    nich idiotów :) Zobaczymy.

  • 53. Data: 2011-10-23 13:35:46
    Od: " Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl>

    Konfabulator <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    Przez 8h doszło do 30% i stoi na "Oczekiwanie na dokumenty". Na jakie dokumenty przy
    podpisanej
    umowie ramowej i wpisanym dochodzie 0? Ktoś to przerabiał?

  • 54. Data: 2011-10-23 14:18:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/23/2011 8:35 AM, Konfabulator wrote:
> [...]
    przy podpisanej
    > umowie ramowej i wpisanym dochodzie 0? Ktoś to przerabiał?

    pewnie zaswiadczenie o dochodzie.

  • 55. Data: 2011-10-23 17:54:42
    Od: " Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > ty przy podpisanej
    > >

    > pewnie zaswiadczenie o dochodzie.

    Jak do tej pory to tylko mój US wie z czego żyję i do tej pory BRE się nie domagało
    takich informacji i
    na pewno ich nie dostanie. Jak na razie Oferta dla Ciebie wydaje się działać
    topornie, skoro już mnie
    wpakowali do klientów premium, platinum czy jak oni to tam zwą to jednak przez cały
    dzień mogliby
    dać jakąś informację, a sprawdzili tylko BIK i stanęło. Ale to takie premium jak i ta
    karta jest
    platynowa :-)

  • 56. Data: 2011-10-23 18:12:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Simple Man <f...@v...pl> writes:

    > Ja mam limit na tej karcie 100 tyś PLN i dzięki Bluecash zarabiam na
    > tej karcie ok. 300-400 PLN miesięcznie. Kartę (z takim limitem) mam
    > od pół roku. Jak sądzisz (jeśli warunki karty pozostaną takie same),
    > opłaca mi się zapłacić to 390 PLN rocznie czy nie ?

    Mietek pisal, ze wazne jest dla niego 13%, wiec to zdecydowanie odmienny
    przypadek.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 57. Data: 2011-10-23 18:35:28
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-10-23 15:35, Konfabulator pisze:
> [...]
    przy podpisanej
    > umowie ramowej i wpisanym dochodzie 0? Ktoś to przerabiał?

    Oczekiwanie na dokumenty to widzisz Ty ;) Prawdziwy status to
    oczekiwanie na decyzję analityka lub coś w ten deseń ;) Jak chcesz znać
    dokładnie ten status spytaj na mCzacie o status wniosku, powinni Ci
    dokładnie go zacytować ;)

  • 58. Data: 2011-10-23 19:21:05
    Od: "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl>

    osa <o...@n...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > oczekiwanie na decyzję analityka lub coś w ten deseń ;) Jak chcesz znać
    > dokładnie ten status spytaj na mCzacie o status wniosku, powinni Ci

    Skoro ma to być test na działanie OdC to raczej nie będę w to ingerował i
    okaże się czy polskie banki w ramach kryzysu rozdają, teraz to już, setki
    tysięcy, komu popadnie (nie to, żebym siebie nisko cenił, ale dawać komuś 200
    tysięcy limitu na kartach nic o nim nie wiedząc...).

  • 59. Data: 2011-10-23 21:32:40
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 20 Paź, 20:34, "mietek" <m...@p...biz.pl> wrote:
    > mBank zaproponował mi taką kartę, chyba skorzystam bo oprocentowanie 13 jest
    > dla mnie atrakcyjne.

    Dla mnie też i dlatego złożyłem wniosek o VP 140 k limit. Przedtem
    otrzymywałem podobne oferty i kończyło sie to odmową, co było tym
    smieszniejsze, że wniosek skłądałem wieczorem, odmowę miałem rano, a
    tego samego dnia wieczorem znów miałem "ofertę dla ciebie" z takim
    samym limitem. Pisałem o tym na forum mBanku...

  • 60. Data: 2011-10-23 21:57:00
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-10-21 09:06, Olgierd wrote:

    > Tak, to jest funkcja karty kredytowej, opłata jest pobierana co miesiąc z
    > karty.
    > Zabawne, że nie mam nawet do tego żadnej polisy (nie przysłali niczego
    > podobnego jak w przypadku OC na auto).

    To teraz uswiadom sobie jak przeplacasz, bo ja za ubezpieczenie
    bezpieczny rowerzysta w PZU place ok 30zl na rok.
    Jest w tym OC i NNW.
    I mam polise i pelne OWU tego co kupilem.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."