  • 1. Data: 2009-11-05 01:22:36
    Temat: Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?
    Od: "PM" <p...@p...pl>

    Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?
    http://www.polskamowi.pl/

  • 2. Data: 2009-11-05 07:27:59
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    > Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne?
    > http://www.polskamowi.pl/

    jak się jest nieudolnym politykiem
    jak się nie chce przeprowadzić reformy państwa
    jak się ma nóż na gardle w postaci progu 60%

    IWSP

  • 3. Data: 2009-11-05 08:29:27
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    Ireneusz Wik <i...@g...pl> napisał(a):

    > jak się jest nieudolnym politykiem

    a był jakiś udolny polityk?

    > jak się nie chce przeprowadzić reformy państwa

    reformy czyli co? gadasz o tym co wiesz i co rozmumiesz czy o tym co
    słyszałeś?

    > jak się ma nóż na gardle w postaci progu 60%

    ten próg narastał nie zdarzył się wczoraj gdzie byliście jak był poziom
    10,20,30,40% nikt z was nie miał odwagi powiedzieć że to niemozliwe żeby
    spłacić długi?
    rozumiem fajnie wszyscy się bawili i mieli gdzieś długi bo wtedy nie byłoby
    demokracji tylko ocet na półkach i zapierdziel po 12h nie przy papierkach

  • 4. Data: 2009-11-05 08:47:01
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ten próg narastał nie zdarzył się wczoraj gdzie byliście jak był poziom
    > 10,20,30,40% nikt z was nie miał odwagi powiedzieć że to niemozliwe żeby

    Takie poziomy to były w latach 1970-79 (sam publiczny dług zagraniczny). Od
    tamtej pory poniżej 40% PKB zadłużenie państwa nigdy już nie spadło (a w
    1990 było już 80% PKB).

    Anatol

  • 5. Data: 2009-11-05 08:50:12
    Temat: Re: Czy zwiększenie składki dla ZUS-u jest konieczne dla następnej kadencji PO?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "olob kowalski" <b...@g...pl> pisze:

> [...]
    > demokracji tylko ocet na półkach i zapierdziel po 12h nie przy papierkach

    A gdzie ty byłeś jak "PO w opozycji" opierdalało *ostro* rząd (SLD) za
    narastanie długu publicznego z poważnym ryzykiem przekroczenia progów
    "z konstytucyjnymi konsekwencjami" ale "PO u żłoba" jakoś się perspektywa
    "nieco" zmieniła (patrz 52 miliardy deficytu na rok 2010).
    "PO u władzy" wydaje się już teraz mieć perspektywę "przesunąć problem
    na po wyborach": jak przegramy to nie będzie już nasz problem, a jak
    wygramy to się będziemy martwić dopiero w następnej kadencji.

    P.S.
    To niby polityka, ale potyka bardzo i *bezpośrednio* wpływająca na
    perspektywy gospodarcze a wiec i giełdowe.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jeżeli dewianci zaczną demonstrować, to należy dolać im pałą.

  • 6. Data: 2009-11-05 09:39:55
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:
    > "olob kowalski" <b...@g...pl> pisze:
    >
    > P.S.
    > To niby polityka, ale potyka bardzo i *bezpośrednio* wpływająca na
    > perspektywy gospodarcze a wiec i giełdowe.

    Zobaczcie jakie macie wyprane mózgi. Bez żenady latają na grupie dowolne
    wulgaryzmy, ale za użycie słowa "polityka" przepraszacie, jak za
    największą zbrodnię :))

    Słyszałem od młodych ludzi, że w różnych firmach presja na samodzielnie
    myślących jest tak duża, że boją się otwarcie przyznać w swoich
    środowiskach zawodowych do sympatii politycznych spoza "głównego nurtu"
    by nie być obiektem dotkliwego ostracyzmu. Dokładnie tak samo jak dla
    mieszkańca Czerniakowa w dniu meczu Legii przyznanie się do tego, że
    jest kibicem Polonii Warszawa.

    Sięgamy dna - ku uciesze komuszków, którzy swego czasu postawili sobie
    za cel obrzydzenie wszystkiego, co kojarzy się z polityką.

  • 7. Data: 2009-11-05 10:05:52
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    > a był jakiś udolny polityk?

    Wilczek - ustawa o swobodzie gospodarczej

    > reformy czyli co? gadasz o tym co wiesz i co rozmumiesz czy o tym co
    > słyszałeś?

    q2 widzę co się dzieje i jest coraz gorzej
    sporo pseudoreform (emerytalna, zdrowotna)

    reforma - zrównoważenie budżetu poprzez obcięcie KRUS, administracji,
    prywatne emerytury, słuzba zdrowia, szkolnictwo, system prezydencki,
    stworzenie sądownictwa od podstaw

    a teraz - pyszczysz czy masz jakieś pojęcie

> [...]
    > demokracji tylko ocet na półkach i zapierdziel po 12h nie przy papierkach

    tia, jeszcze parę latek takiej polityki i ocet wróci

    IWSP

  • 8. Data: 2009-11-05 10:47:03
    Temat: O polityce na pl.biznes.wgpw czyli po kiego wuja jest pl.soc.polityka
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> pisze:

    > Zobaczcie jakie macie wyprane mózgi. Bez żenady latają na grupie
    > dowolne wulgaryzmy, ale za użycie słowa "polityka" przepraszacie, jak
    > za największą zbrodnię :))
    > [...]

    To jest grupa o giełdzie i to z samej nazwy. Jak ktoś chce ględzić o
    polityce bez związku z gospodarką to niech spada na forum do tego
    przeznaczone czyli news:pl.soc.polityka . To jest kwesta nie wpierdalania
    się między wódkę a zakąskę ze swoim jedynie ukochanym bobofrutem.
    Spora część "problemów politycznych" *ma* przełożenie na gospodarkę.
    Wiec *minimum* kultury wymaga starannego podkreślania takich wpływów jak
    się o polityce dyskutuje *TU* a nie na news:pl.soc.polityka .

    Ty jesteś z takich nachalnych chamów co na spotkaniu fanów piłki nożnej
    chcą "na chama" rozmawiać o siatkówce damskiej zamiast pójść tam gdzie
    jest to dokładnie tym o czym ludzie chcą tam rozmawiać?

    P.S.
    Ja się zajmuje zwalczaniem spamu emailowego. Więc "kulturę"
    wpierdalającego się nachalnie chama zwalczam "zawodowo" i
    ma na nią "awersję ugruntowaną (chyba) dożywotnio".

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Człowiek bez poczucia moralnego jest najniegodziwszym

  • 9. Data: 2009-11-05 11:34:42
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:

> [...]
    > wpierdalającego się nachalnie chama zwalczam "zawodowo" i
    > ma na nią "awersję ugruntowaną (chyba) dożywotnio".

    Umyj się. Piana wyszła Ci na usta.

  • 10. Data: 2009-11-05 12:48:06
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    Ĺźeby
> [...]
    >
    > P.S.
    > To niby polityka, ale potyka bardzo i *bezpośrednio* wpływająca na
    > perspektywy gospodarcze a wiec i giełdowe.

    byłem w domu podczas wyborów i bedę tak długo jak nie zmieni się ordynacja
    wyborcza bez progów i wygrywa ten kandydat który zbierze najwięcej głosów a
    nie partia i najważniesze kiedy próg wyborczy wazności wyborów będzie na
    poziomie ponad 50% aby większość decydowała o mniejszości
    macie to o coś walczyliście ramię w ramię z wałęsą który dał wam władzę
    wybierajcie spośród tych którzy zostaną przyniesieni w reklamówkach szefów
    partii z tych którzy zamiast być lojalni wobec ludzi są lojalni wobec szefa
    partii