  • 11. Data: 2009-11-26 14:26:47
    Temat: Re: Czym bank możeobciążyć rachunek prócz odsetek karnych
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > To zapłać te pieniądze prawnikowi a nie bankowi. I z tego co piszesz to
    > zapłaciłeś na podstawie raportu z BiK nie pytając banku ile i za co mu
    > wisisz.

    Właśnie ośmieszyłeś Turbodymomena, masz rację w 150 procentach. Tak, zapłaciłem
    na podstawie raportu z BIK. Tak się składa, że Hodowcy długów z Pekao Oszuści SA
    nie przedstawili żadnego wykazu ani wezwania do zapłaty. Odmówiono mi wcześniej
    ustnie, niedawno mi także odmówiono przyjęcia pisma.

    Nie korzystajcie z tego ścierwa jakim jest Pekao SA.

    mi

  • 12. Data: 2009-11-26 14:27:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:5...@n...onet.pl

    > Kart nie mam od jakiś 9 lat. Choć po tym, gdy mbank naliczył potrójnie
    > opłatę za
    > karty na rekinku to nie zdziwię się, jeśli instytucja zaufania publicznego
    > będzie twierdzić, że czeka na mnie nowa karta w oddziale.
    >
    > Masz jeszcze jakieś pomysły? Piszę serio, wkurzony jestem na hodowców
    > długów a
    > nie Ciebie.

    Mogę mieć. A co oplata za prowadzenie rachunku i opłata za kartę nie pasuje.
    No to na przykład oplata za wysyłanie wyciągów papierowych do rachunku,
    opłata za monity w kwestii zadłużenia, mogę sobie powymyślać dalej, tylko po
    co?

    Jaki to bank i jaki typ rachunku? Jak jest opisany w raporcie BIK?

  • 13. Data: 2009-11-26 14:31:20
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 15:26:47 +0100, mi napisał(a):

> [...]
    > nie przedstawili żadnego wykazu ani wezwania do zapłaty. Odmówiono mi wcześniej
    > ustnie, niedawno mi także odmówiono przyjęcia pisma.

    Ja rozumiem, ze masz dużo kasy i te 5 stów to się ot tak byle komu płaci.
    Nie lepiej to na butelke jakiegoś lepszego wina wydać? Skoro nie
    przedstawili, żadnego wykazu ani wezwania do zapłaty to należało złożyć
    pismo z żądaniem sprostowania danych w BiK. w przypadku odmowy udać się do
    arbitra bankowego.

    > Nie korzystajcie z tego ścierwa jakim jest Pekao SA.

    Jak Pekao nie lubię i doczynienia z nimi miec nie chcę to akurat nigdy nie
    odmówiono mi przyjęcia pisma i potwierdzano wszystkie dyspozycje zamknięcia
    rachunków/kart itp.

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2009-11-26 14:35:40
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > opłata za monity w kwestii zadłużenia, mogę sobie powymyślać dalej, tylko po

    Może coś wymyślisz. Na razie raczej dotychczasowego nie da się przykleić, bo
    rachunku nie ma, w nowym systemie nie jestem nawet widziany jako klient (nawet
    zadłużony, po prostu nieznany), kart więc nie ma, nie ma monitów pisemnych, nie
    ma wyciągów.

    > Jaki to bank i jaki typ rachunku? Jak jest opisany w raporcie BIK?

    Pekao SA. Opis: bezumowny debet w koncie.

    mi

  • 15. Data: 2009-11-26 14:41:47
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > pismo z żądaniem sprostowania danych w BiK. w przypadku odmowy udać się do

    I tym razem zapewne tak będzie. Dotąd nie wykluczałem, że jednak popełniłem może
    jakiś błąd i może rzeczywiście nie zamknąłem rachunku (było to lata temu), więc
    zapłaciłem dla świętego spokoju. Teraz wiem, że cały ten ambaras był po prostu
    na rękę instytucji publicznego hodowaniu długów. Inaczej po ludzku przedstawili
    by żądania. Widzę jednak, że ten bałagan informacyjny i kompetencyjny jest po
    prostu wyłudzaczom na rękę.

    > Jak Pekao nie lubię i doczynienia z nimi miec nie chcę to akurat nigdy nie
    > odmówiono mi przyjęcia pisma i potwierdzano wszystkie dyspozycje zamknięcia
    > rachunków/kart itp.

    No to pogratulować. W chwili wolnej przejdę zrobię turnee po kimś zwiercznym do
    paniuś z okienka. Ostatnio byłem tuż przed zamknięciem i były tylko panie zlewające.

    mi

  • 16. Data: 2009-11-26 14:42:42
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mi" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:5...@n...onet.pl

> [...]
    > pisemnych, nie
    > ma wyciągów.

    > Pekao SA. Opis: bezumowny debet w koncie.

    Przypuszczalnie dla tego typu zadłużenia otwierany jest "rachunek bieżący w
    PLN". Zgodnie z TOiP strona 1 opłata za jego prowadzenie wynosi 3,00 zł.
    http://www.pekao.com.pl/binsource/f/55/75/P1K073bccb
    6d03ebb3665575,ATTACHMENT,PL,1,4,1.pdf

    W raporcie BIK powinien być widoczny numer tego rachunku. Zakładam, że ten
    numer "nic ci nie mówi". Jak masz nastrój do zabawy idź do oddziału Pekao i
    spróbuj wpłacić na niego 1 grosz. Zobacz co się stanie, tzn jak będzie
    wyglądał dowód wpłaty.

  • 17. Data: 2009-11-26 14:48:06
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 15:41:47 +0100, mi napisał(a):

    > I tym razem zapewne tak będzie. Dotąd nie wykluczałem, że jednak popełniłem może
    > jakiś błąd i może rzeczywiście nie zamknąłem rachunku (było to lata temu), więc
    > zapłaciłem dla świętego spokoju.

    Bład. w ciemno nie ma co spłacać bo z tego tylko większe problemy.

    > No to pogratulować.

    Nauczony doswiadczeniem wszystkie te papierki trzymam :).

    > W chwili wolnej przejdę zrobię turnee po kimś zwiercznym do
    > paniuś z okienka. Ostatnio byłem tuż przed zamknięciem i były tylko panie
    zlewające.

    Panie z okienek niewiele mogą. Aczkolwiek powinny wiedzieć kogo zapytać w
    takiej sytuacji.

    --
    Kojer

  • 18. Data: 2009-11-26 14:53:41
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > spróbuj wpłacić na niego 1 grosz. Zobacz co się stanie, tzn jak będzie

    Dziękuję Ci bardzo. Tabela po prostu piękna. Korzystając z nieco lepszych usług
    nie przyszło mi nawet coś takiego do głowy. Przepraszam, oderwany od
    rzeczywistości zapomniałem o istnieniu skansenów.

    Jeśli hipoteza trafna to pięknie wymyśliły ścierwojady:
    - klient nie dopłaci 1 zł? To bach mu rachuneczek po 3 zł za miesiąc.
    - nie zapłaci za prowadzenie bo nie wie o jego istnieniu? To bach bezumowny
    debecik i odsetki karne.
    - w ciągu 3 miesięcy się jednak dowie i zapłaci, byle od ścierwa się uwolnić? To
    bach mu 35 zł za zamknięcie rachunku, bo tyle wynosi opłata za zamknięcie
    rachunku w ciągu 3 pierwszych miesięcy.
    - nie zaakceptuje roszczenia? Walić dochodzenie i udowadnianie czegokolwiek,
    wpiszemy go do swojego systemu obmawiania klientów (zwanego roboczo BIK) i sam w
    zębach przyniesie byle się od nas uwolnić.

    Bosh, niektóre polskie banki są niżej niż sądziłem. Dzięki, idę się poużerać z
    instytucją zaufania publicznego. Jak się można domyśleć z moich postów mam do
    nich publiczne zaufanie.

    mi

  • 19. Data: 2009-11-26 14:58:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mi" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:5...@n...onet.pl

    Z tego co pamiętam takie okresowe opłaty przedawniają się w najgorszym razie
    z upływem trzech lat. Szkoda, że coś im wpłaciłeś wcześniej, bo to poszło na
    te przedawnione należności. Ale pamiętaj o tym w trakcie użerania się. Tylko
    za ostatnie 3 lata (w najgorszym razie, bo niewykluczone, że tylko za rok
    lub dwa) mogą tego skutecznie dochodzić. Nie jestem w 100% tego pewien, ale
    prawie w 100%. Jak się mylę, to ktoś mnie poprawi.

    Pozostaje kwestia z jakiego tytułu jest reszta zadłużenia.

    A BIK nic tu nie jest winien. Wina jest albo po stronie Pekao albo po
    stronie klienta banku.

  • 20. Data: 2009-11-26 15:00:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

[...]

    te przedawnione należności. Ale pamiętaj o tym w trakcie użerania się, a nuż
    uda się na tym pojechać, podnieś w jakimś piśmie, że bank twoją wpłatę
    przeznaczył na należności przedawnione (o ile takie zjawisko zaszło). Tylko
    za ostatnie 3 lata (w najgorszym razie, bo niewykluczone, że tylko za rok
    lub dwa) mogą tego skutecznie dochodzić. Nie jestem w 100% tego pewien, ale
    prawie w 100%. Jak się mylę, to ktoś mnie poprawi.

    Pozostaje kwestia z jakiego tytułu jest reszta zadłużenia lub rzekomego