    From: "mi" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czym bank możeobciążyć rachunek prócz odsetek karnych
    Date: Thu, 26 Nov 2009 15:41:47 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Ja rozumiem, ze masz dużo kasy i te 5 stów to się ot tak byle komu płaci.
    > Nie lepiej to na butelke jakiegoś lepszego wina wydać? Skoro nie
    > przedstawili, żadnego wykazu ani wezwania do zapłaty to należało złożyć
    > pismo z żądaniem sprostowania danych w BiK. w przypadku odmowy udać się do
    > arbitra bankowego.

    I tym razem zapewne tak będzie. Dotąd nie wykluczałem, że jednak popełniłem może
    jakiś błąd i może rzeczywiście nie zamknąłem rachunku (było to lata temu), więc
    zapłaciłem dla świętego spokoju. Teraz wiem, że cały ten ambaras był po prostu
    na rękę instytucji publicznego hodowaniu długów. Inaczej po ludzku przedstawili
    by żądania. Widzę jednak, że ten bałagan informacyjny i kompetencyjny jest po
    prostu wyłudzaczom na rękę.

    > Jak Pekao nie lubię i doczynienia z nimi miec nie chcę to akurat nigdy nie
    > odmówiono mi przyjęcia pisma i potwierdzano wszystkie dyspozycje zamknięcia
    > rachunków/kart itp.

    No to pogratulować. W chwili wolnej przejdę zrobię turnee po kimś zwiercznym do
    paniuś z okienka. Ostatnio byłem tuż przed zamknięciem i były tylko panie zlewające.

    mi