  • 21. Data: 2007-07-23 16:55:04
    Temat: Re: Czym grozi Sygma?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f82m0u$lkn$1@news.onet.pl...

    > No właśnie mówiła, że nie ma i że tylko mniej więcej może oszacować.
    > Poza tym, jak będę chciał kolejne coś, to warunki mogą się zmienić. Łukasz
    > podaje alles na żywo. A tu płacę kartą i wybieram opcję, ale nie mam jak
    > jej sprawdzić.

    Dziwne. Oprocentowanie na tej karcie jest maksymalne (4 razy lombard). Nie
    ma opłaty za uzywanie w pierwszym roku, w kolejnych 12 zł. Nie ma
    obowiązkowych ubezpieczeń, sa dwa dobrowolne. Przy ratach *chyba* nie ma
    prowizji.

    > Symboliczne? Kwestia kwoty przecie....

    Eeee, tak czy inaczej symboliczne. Przeciez bank ma jakies koszty stałe
    umowy, nawet jakbyś brał na raty coś za 100 zł. Więc przy małych sumach,
    wartość procentowa jest złudna.

    > E, karty to w banku, a nie w systemach ratalnych na targowiskach.
    > Przynajmniej w Medialnym Marku jak kupowałem to właśnie tak to wyglądało.

    Znam dziewczyny kastoramowe, więc wiem jak jest w Castoramie. W Mediaku
    myślałem, że jest podobnie.

    > No nie wiem czy lepsiejszy... podałem około 1300zł zarobków. Może system
    > jakoś w jakiś BIKach weryfikuje? Bo właśnie w Łukaszu ciągle się ratuję i
    > zawsze regularnie spłacam.

    Ja nie pamiętam ile podawałem, mozliwe że w ogóle nie podawałem takiego
    parametru, w każdym razie powiedziałem, że żadnych zaświadczeń o niczym nie
    dam. Zadeklarowałem prowadzenie działalności gospodarczej, pani się lekko
    zszokowała, że "firma" nie posiada telefonu stacjonarnego, coś tam poklikała
    i zdecydowała: 500 złotych. O nie, nie udało się aktywować karty z limitem
    500 zł za pierwszym razem, przeszkodą okazał się brak podania danych
    dotyczących źródła dochodów. A w tydzień później się już dało, bank odstapił
    od ble-ble-ble marketolenie (może dopiero wtedy zajrzeli do BIK?). :)

    marekz

  • 22. Data: 2007-07-23 20:23:11
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 18:55
    (autor MarekZ
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f82mjg$3fh$1@atlantis.news.tpi.pl>):

> [...]
    > nie dam. Zadeklarowałem prowadzenie działalności gospodarczej, pani się
    > lekko zszokowała, że "firma" nie posiada telefonu stacjonarnego, coś tam

    No ja zadeklarowałem zarobki i tyle. DG nie podawałem, bo co się będę
    wygłupiał.

> [...]
    > danych dotyczących źródła dochodów. A w tydzień później się już dało, bank
    > odstapił od ble-ble-ble marketolenie (może dopiero wtedy zajrzeli do

    E, po tygodniu to bym olał. Chciałem kupić przed wakacjami i już.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 23. Data: 2007-07-24 11:40:08
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mateusz <m...@h...pl> napisał(a):

    > Sygma to najgrorszy bank jaki znam !!!!!!!!!
    > Spor oddalem do arbitra bankowego i czekam
    > na werdykt. Naliczyli mi jakas niesluszna kase
    > do zaplacenia i od tego jeszcze naliczaja odsetek!
    > Tony listow do nich wyslalem, infolinia to kpina
    > - ordynarne panienki odbieraja i nic z tego nie wynika.
    >
    > UNIKAC JAK OGNIA!

    a ile spamu rozsylaja ....

  • 24. Data: 2007-07-25 17:52:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    [...]

    > a ile spamu rozsylaja ....

    E ? Chyba, że chodzi ci o reklamówki na darmowych kontach pocztowych na
    które sie *zgodziłeś* ?
    KJ

  • 25. Data: 2007-07-25 18:25:18
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 25 lipca 2007 19:52
    (autor Kamil Jońca
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f882k3$kfb$1@kjonca.kjonca>):

    > E ? Chyba, że chodzi ci o reklamówki na darmowych kontach pocztowych na
    > które sie *zgodziłeś* ?

    Chyba jednak nie :( Dzisiaj dostałem spam esesmanem, który mnie obudził :(

  • 26. Data: 2007-07-26 07:23:13
    Od: "Ann" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał

    > E ? Chyba, że chodzi ci o reklamówki na darmowych kontach pocztowych na
    > które sie *zgodziłeś* ?

    Telefon o 20 w sobote z informacja o dogodnym
    kredycie to dzialania fair ?!
    Ale od kiedy zmienilam numer telefonu
    i zastrzeglam go jest spokoj. :(

  • 27. Data: 2007-07-29 14:12:35
    Od: s...@g...com

    On 25 Lip, 20:25, Wrak Tristana <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > * Forum Linuksowe:http://forum.linux.org.pl/
    >
    > Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie a złośliwie spamować,

    Witam Serdecznie Drodzy Formowicze

    Mam pytanie do kolegi który miał problem w Realu z ustaleniem
    wysokości raty swojego kredytu, co ci powiedzieli że nie mają takiej
    możliwości ?, jeżeli tak powiedzieli mogłeś poprosić kierownika bo
    mają może był jakiś nowy pracownik . Znam bardzo dobrze ofertę Sygma
    Bank w Realach dlatego wiem co piszę. Co do ofert 45 % współpracuje z
    Sygma Bank kilka lat i faktycznie kiedyś takie oferty były ale to jest
    przeszłość od momentu przejęcie przez Sygma sieci real takie rzeczy
    już tam się nie dzieją a wręcz przeciwnie jest zdecydowanie więcej
    ofert 5,10 oraz 20 rat 0 %. Po zatem na 45 % ustawa antylichwiarska
    nie pozwala.