  • 11. Data: 2007-07-23 13:53:00
    Temat: Re: Czym grozi Sygma?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:f82636$5tf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tony listow do nich wyslalem, infolinia to kpina
    > - ordynarne panienki odbieraja i nic z tego nie wynika.

    Nie, panienki wcale nie są ordynarne, można z nimi sobie fajnie porozmawiać.
    Tylko zastanów się kim jest większość klientów posiadających tę kartę, to
    wtedy zrozumiesz także i zachowanie panienek... Ale co do poziomu
    merytorycznego zgadzam się - kiepski. Powiedzmy klasy mBanku.

    marekz

  • 12. Data: 2007-07-23 14:39:28
    Od: "Lamas" <l...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał

> [...]
    > tę kartę, to wtedy zrozumiesz także i zachowanie panienek... Ale co do
    > poziomu merytorycznego zgadzam się - kiepski. Powiedzmy klasy mBanku.

    Jak bede chcial pogadac z panienkami to zadzwonie na Sex Line!!!

    Jak dzwonie do banku to wymagam fachowosci i kompetencji!!!

  • 13. Data: 2007-07-23 15:48:04
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 15:50
    (autor MarekZ
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f82bp9$qkg$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Jak to? A'priori mogże kasjerka nie potrafić obliczyć, ale da się. No i na
    > wyciagu raczej dostaniesz.

    Chodziło o znanie przed ratowaniem się, a nie po ptokach.

    > Nie korzystam na tej karcie z rat, wydaje mi się to nienajlepszym
    > pomysłem. Zresztą ja w ogóle nie korzystam z rat.

    No a ja właśnie temu taką kartę dostałem, że raty chciałem.

    > Tzn. każdą kartę testuję pod względem szybkości realizacji uznań (zwrotów
    > na nią).

    Ale co to są te zwroty?

    > Oby, oby.
    > Tak podsumowując to typowa karta rozrywkowa. Do powaznych zastosowań się
    > raczej nie nadaje. Ja używam tylko w Real (program lojalnościowy).

    W realu to ja kupuję raz na ruski rok... Więc lojalki z nimi to mi wiszą.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 14. Data: 2007-07-23 15:49:35
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 15:53
    wasz znak: <f82bu4$r5k$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Ale co do
    > poziomu merytorycznego zgadzam się - kiepski. Powiedzmy klasy mBanku.

    To chyba wysoki. Bo ja mam mBank od 2001 i jestem bardzo zadowolony.....

  • 15. Data: 2007-07-23 16:03:07
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Chodziło o znanie przed ratowaniem się, a nie po ptokach.

    To chyba nie problem sobie samemu obliczyć jesli znasz ilość rat,
    oprocentowanie + ewentualnie bajery typu "ubezpieczenia", które sobie
    włączyłeś. Hehe, zobaczysz jakie są śmieszne wyciągi.

    > No a ja właśnie temu taką kartę dostałem, że raty chciałem.

    Ale mówimy o tej samej karcie? Taki niebiesko-czarny (nawiasem mówiąc dość
    ładny) Real Mastercard z BIN 5123 ? No wiesz, w Praktikerze zapewne możesz
    wziąć sobie drugą.

    > Ale co to są te zwroty?

    Jak coś kupisz płacąc kartą, a potem to oddajesz i chcesz żeby ci zwrócili
    środki na tę sama kartę.

    marekz

  • 16. Data: 2007-07-23 16:07:50
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > To chyba wysoki. Bo ja mam mBank od 2001 i jestem bardzo zadowolony.....

    Kurcze, jak dla mnie wysoki poziom infolinii to ma na pewno Raiffeisen, na
    pewno Nordea, być może Millennium i być może Citi. Wielki plus dla BPH za
    ich Centrum Bankowości Bezpośredniej (błyskawiczne i konkretne odpowiedzi
    mailowe), jak jest z infolinią nie wiem, bo nie korzystałem, podobnie jak z
    infolinii ING. Natomiast mBank'owego poziomu infolinii z całą pewnością nie
    odbieram jako wysokiego. Ale takie oceny pewnie dramatycznie silnie zależą,
    od osobistej historii kontaktów. :-)

    marekz

  • 17. Data: 2007-07-23 16:13:40
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 18:03
    wasz znak: <f82jpl$p75$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > To chyba nie problem sobie samemu obliczyć jesli znasz ilość rat,
    > oprocentowanie + ewentualnie bajery typu "ubezpieczenia",

    No tak... Siedź w sklepie z kajecikiem i notuj. Zwłaszcza że te dane to
    skąd?

    W Łukaszu jest porządnie, a nie jakieś karty szemrane... Przychodzę z
    dowodem, podają mi wysokość raty, podpisuję i tyle.

    > Ale mówimy o tej samej karcie? Taki niebiesko-czarny (nawiasem mówiąc dość
    > ładny)

    Tak, taki brzydki żałobny.

    > Real Mastercard z BIN 5123 ?

    Ano łon.

    > No wiesz, w Praktikerze zapewne możesz
    > wziąć sobie drugą.

    Nie sądzę. Panienka z infolinii też mówi, że nie mogę. W Łukaszu są raty,
    więc biorę kolejne i już, bo się mieszczą w limicie. A tu jest KK, więc
    musiałbym zasługiwać na kolejną. A przecie tą dostałem na maksa jak system
    przydzielił, a nie na wartość zakupu. Więc kupiłem za n zł a i tak dostałem
    na 1000 (pomijam że w Łukaszu mogę dostać na 10 tysięcy czy nawet więcej).

  • 18. Data: 2007-07-23 16:18:40
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 18:07
    wasz znak: <f82k2g$q0e$1@nemesis.news.tpi.pl>):

> [...]
    > mailowe), jak jest z infolinią nie wiem, bo nie korzystałem, podobnie jak

    Tych nie znam więc nie odniosę się.

    > Natomiast mBank'owego poziomu infolinii z całą pewnością
    > nie odbieram jako wysokiego.Ale takie oceny pewnie dramatycznie silnie
    > zależą, od osobistej historii kontaktów. :-)

    No pewnie tak, bo przez te 6 lat nie miałem problemu z dogadaniem się z
    nimi.

    Nawet nie przeszkadzała im późna pora (23 chyba) na załatwienie kredytu...
    Więc nie tylko idioten-panienka czynna była, ale i taka mądrzejsza.

  • 19. Data: 2007-07-23 16:33:03
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > No tak... Siedź w sklepie z kajecikiem i notuj. Zwłaszcza że te dane to
    > skąd?

    Wziłąeś raty nie znając oprocentowania, wziąłeś karte nie znając opłat za
    nią? Przecież panienka sprzedająca tę ofertę, ma te dane przy sobie. :-)) W
    sumie jesli prawdą się okaże to, że całość dodatkowych kosztów to 60 zł, to
    rzeczywiście, nie ma sesnu sie bliżej interesować, szkoda na to czasu przy
    tak symbolicznych kosztach. Jeśli tak się okaże.

    > W Łukaszu jest porządnie, a nie jakieś karty szemrane... Przychodzę z
    > dowodem, podają mi wysokość raty, podpisuję i tyle.

    Coś ty, w Lukim też panienki wola sprzedawać karty, bo prowizję mają wyższą
    za to niż za kredyty ratalne. Ale w Lukim są czasami na te karty sensowne
    promocje chyba (przynajmniej na te Castoramowe).

> [...]
    > dostałem
    > na 1000 (pomijam że w Łukaszu mogę dostać na 10 tysięcy czy nawet więcej).

    Lepsiejszy jesteś jakiś chyba, bo jak ja dostawałem, to system mi
    przydzielił 500 zł. :-)

    marekz

  • 20. Data: 2007-07-23 16:46:21
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 18:33
    wasz znak: <f82la7$sgb$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Wziłąeś raty nie znając oprocentowania, wziąłeś karte nie znając opłat za
    > nią? Przecież panienka sprzedająca tę ofertę, ma te dane przy sobie. :-))

    No właśnie mówiła, że nie ma i że tylko mniej więcej może oszacować.
    Poza tym, jak będę chciał kolejne coś, to warunki mogą się zmienić. Łukasz
    podaje alles na żywo. A tu płacę kartą i wybieram opcję, ale nie mam jak
    jej sprawdzić.

    > W sumie jesli prawdą się okaże to, że całość dodatkowych kosztów to 60 zł,
    > to rzeczywiście, nie ma sesnu sie bliżej interesować, szkoda na to czasu
    > przy tak symbolicznych kosztach. Jeśli tak się okaże.

    Symboliczne? Kwestia kwoty przecie....

    > Coś ty, w Lukim też panienki wola sprzedawać karty, bo prowizję mają
    > wyższą za to niż za kredyty ratalne.

    E, karty to w banku, a nie w systemach ratalnych na targowiskach.
    Przynajmniej w Medialnym Marku jak kupowałem to właśnie tak to wyglądało.

    > Lepsiejszy jesteś jakiś chyba, bo jak ja dostawałem, to system mi
    > przydzielił 500 zł. :-)

    No nie wiem czy lepsiejszy... podałem około 1300zł zarobków. Może system to
    jakoś w jakiś BIKach weryfikuje? Bo właśnie w Łukaszu ciągle się ratuję i
    zawsze regularnie spłacam.