  • 51. Data: 2011-10-07 06:33:33
    Temat: Re: DB rozdaje modemy.
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 06.10.2011 15:26, Kris pisze:
    > Witamy statystycznego Polaka- bierze rzecz zapewne mu nieprzydatna tylko
    > dlatego że jest pozornie za darmo;)
    > Dodatkowo aby otrzymać ta "darmową" rzecz jest gotowy skorzystać z
    > usługi/produktu która jest mu wcale niepotrzebna.

    >Rzecz nieprzydatna, usluga niepotrzebna? Dorabiasz na drugim etacie jako
    >jasnowidz? Nie wychodzi ci.

    Potrzebę posiadania modemu i konta w DB poczułeś w tym samym momencie,
    akurat wtedy gdy DB wprowadził "promocje";))

  • 52. Data: 2011-10-07 07:18:36
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości

    > Potrzebę posiadania modemu i konta w DB poczułeś w tym samym momencie, akurat
    > wtedy gdy DB wprowadził "promocje";))
    Nie oceniaj innych przez wlasny pryzmat :\
    Skad wiesz ze np. nie wykorzystuje telefonu jako modemu
    i teraz stwierdzil ze posiadanie "dongla" usb bedzie jednak wygodniejsze
    a przy okazji nie trzeba bedzie zbyt wiele w to zainwestowac ;)

    Corka czeka na BT "gadaczke",
    mnie np. niepotrzebna bo mam wbudowana w nawigacje
    - jak widzisz nie wszyscy maja takie same potrzeby ;)

  • 53. Data: 2011-10-07 13:15:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" j6m6fp$k8i$...@n...onet.pl

    > Potrzebę posiadania modemu i konta w DB poczułeś w tym samym momencie, akurat wtedy
    gdy DB wprowadził "promocje";))

    Ja rok temu zainwestowałem w pchełkę z Manty. Dowiedziałem się wówczas, że:

    () Windows 7 współpracuje ze słuchawkami BT bez trudu
    (akurat podróżolubny Kiciuś ma W7, ale nie ma BT)

    () Windows XP współpracuje ze słuchawkami BT, o ile jest na pokładzie BlueSoleil

    () słuchawka Manty nie jest odporna na dociekliwość
    (połamałem ją w trakcie próby rozbiórki)

    () ogólnie BT to kiepski interfejs z uwagi na
    szmal :) wiążący się z rozmowami telefonicznymi

    () 20 minut rozmów telefonicznych miesięcznie to dla mnie bardzo dużo
    (a słuchawka byłaby jedynie dodatkiem do VoIPa i komputera)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 54. Data: 2011-10-09 10:22:42
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

    >Nie oceniaj innych przez wlasny pryzmat :\
    >Skąd wiesz ze np. nie wykorzystuje telefonu jako modemu
    >i teraz stwierdzil ze posiadanie "dongla" usb bedzie jednak wygodniejsze

    I do tego niezbędne jest konto w DB;)

    >Córka czeka na BT "gadaczke",
    >mnie np. niepotrzebna bo mam wbudowana w nawigacje
    >- jak widzisz nie wszyscy maja takie same potrzeby ;)

    Założyłeś konto bo go potrzebowałeś czy założyłeś aby dostać BT
    "gadaczkę"(która bez problemu mogłeś córce kupić za kilkadziesiąt zł)

  • 55. Data: 2011-10-09 15:03:31
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 9 Oct 2011 12:22:42 +0200, Kris napisał(a):

    > Założyłeś konto bo go potrzebowałeś czy założyłeś aby dostać BT
    > "gadaczkę"(która bez problemu mogłeś córce kupić za kilkadziesiąt zł)

    Na zagadnienie można spojrzeć inaczej: potrzebuję rzeczoną gadaczkę BT,
    taniej jest wydać kilkadziesiąt złotych, czy wygospodarować kilka minut dla
    kuriera?

    AK

  • 56. Data: 2011-10-09 18:16:28
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Andrzej Kubiak" napisał w wiadomości grup
    net...

    >Na zagadnienie można spojrzeć inaczej: potrzebuję rzeczoną gadaczkę BT,
    >taniej jest wydać kilkadziesiąt złotych, czy wygospodarować kilka minut dla
    >kuriera?

    Czyli skorzystać z niepotrzebnej usługi aby dostać cos "potrzebnego" wartego
    kilkadziesiąt zł.
    Ale widocznie my Polacy tak mamy. Kiedyś u siebie w firmie miałem
    "promocje"- przez dwa tygodnie codziennie miałem wyłożone za darmo dla
    klientów po 50 egz. lokalnej gazety(cena w kiosku ok 1,zł). Ponieważ "za
    darmo" to rozchodziło się błyskawicznie- niektórzy brali po 5 szt.;) Po co
    komu 5 sztuk tej samej gazety? Ale skoro taka "promocja" to bierzemy nawet
    jak niepotrzebne;)).

  • 57. Data: 2011-10-09 18:49:57
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > Założyłeś konto bo go potrzebowałeś czy założyłeś aby dostać BT
    > "gadaczkę"(która bez problemu mogłeś córce kupić za kilkadziesiąt zł)

    Zaspokoje Twoja ciekawosc. Mloda miala konto w Inteligo
    i bywaly miesiace ze kasowali ja na 4zl (< 100zl karta)
    w DB wystarczy 1 op. karta. Dodatkowo all bankomat free.
    "gadaczka" akurat w tym przypadku to praktyczny prezent (dla zony)
    jak i wyzej % konto oszczednosciowe(dla corki). Z uslug korzysta
    sporadycznie,
    wiec inne funkcje dodane jak i interfejs nie maja wiekszego znaczenia.

    Jesli powyzsze dalej kolegi nieusatysfakcjonowalo, to szczerze wspolczuje ;)

  • 58. Data: 2011-10-09 22:06:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j6sqcm$18q$...@n...onet.pl

    > Jesli powyzsze dalej kolegi nieusatysfakcjonowalo, to szczerze wspolczuje ;)

    Tu (jak widzę) są niemal sami bogacze gardzący gadżetem -- ale ci
    bogacze jednak biegną co tchu do Aliora czy Getinu, aby dorobić
    kilka groszy odsetek i pytają o to, czy z przyszłym (odroczonym)
    przelewem nie ma gdzieś problemów...

    Ja wolę stówę w gadaczce (de facto -- ze 3 dychy, lub nawet mniej,
    bo od tego, co kupię, odliczę podatki) niż ciułanie grosz po
    groszu z odsetek...

    -=-

    Naprawdę ani słuchawki nie potrzebuję, ani konta, ale że DB
    naprasza się -- nie wypada odmówić. :) A że nie zadbał o to,
    abym wiedział, iż mam wpłacić i czekać, więc uważam swego
    nowego współpracownika za złego.

    IMO interfejs WWW słaby, zdrapki kłopotliwe, ale i jedno,
    i drugie -- do przełknięcia. Konto likwiduję, bo słuchawki
    nie mam. :) Gdybym miał -- bym rozwijał współpracę. :)

    Modemu chyba nie chcę -- i chyba nie będę matce zakładał konta. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 59. Data: 2011-10-11 06:25:08
    Od: "Michal Sawicki" <m...@o...pl>

    A czy umowe trzeba koniecznie u kuriera podpisywać, czy da się w oddziale?

    M.

  • 60. Data: 2011-10-12 13:21:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Sawicki" 2...@n...onet.pl

    >A czy umowe trzeba koniecznie u kuriera podpisywać, czy da się w oddziale?

    Chyba można w oddziale -- i nawet 30 złotych za to dają. :)
    Ale ten oddział nazywa się meritum. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'