  • 1. Data: 2009-08-06 05:43:49
    Temat: DB się rozkręca?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Ostatnio całkiem niezła oferta konta ROR - DBnet a teraz przeglądając
    swój spamtrap trafiłem na coś takiego:

    https://www.kartadb.pl/promocja/wakacje_z_karta/

    Karta kredytowa okraszona całkiem niezłym, dosyć zróżnicowanym, zestawem
    atrakcji ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2009-08-06 06:10:25
    Temat: Re: DB się rozkręca?
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 6 Sie, 07:43, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    >
    > https://www.kartadb.pl/promocja/wakacje_z_karta/
    >
    > Karta kredytowa okraszona całkiem niezłym, dosyć zróżnicowanym, zestawem

    Konto za darmo, ale płaci się chyba słono za kartę debetową.
    Jeżeli chodzi o KK DB - żadna nowość. Niedługo karta będzie miała
    jedną świeczkę na torcie.

  • 3. Data: 2009-08-06 06:34:08
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Krzysztof Krawczyk wrote:

    > Konto za darmo, ale płaci się chyba słono za kartę debetową.

    jak sie wykona jedna transakcje w m-cu to zwracaja 5pln oplaty za karte,
    wiec nie jest to jakies wielkie halo, a wybieranie bez prowizji
    w kazdym bankomacie ma swoje plusy.

  • 4. Data: 2009-08-06 06:34:18
    Od: pwz <d...@d...pl>

    xbartx pisze:
> [...]
    >
    > https://www.kartadb.pl/promocja/wakacje_z_karta/
    >
    > Karta kredytowa okraszona całkiem niezłym, dosyć zróżnicowanym, zestawem

    A mnie swoją "łakcją markietingową" tylko odstraszają od wszelkiego
    kontaktu. Bez przerwy dostaję od nich spam (BTW: skąd mogą mieć mój
    adres, skoro nigdy się z nimi nie kontaktowałem?) w którym przedstawiają
    "super-duper" ofertę, po czym tym samym markiet-bełkotem pytają, czy aby
    na pewno nie chcę już tego spamu dostawać... Heh...
    pwz

  • 5. Data: 2009-08-06 07:44:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 06 Aug 2009 08:34:18 +0200, pwz napisał(a):

> [...]
    > "super-duper" ofertę, po czym tym samym markiet-bełkotem pytają, czy aby
    > na pewno nie chcę już tego spamu dostawać... Heh... pwz

    Jeżeli masz konto w jakimś polskim portalu to pewnie dostajesz to z ich
    (portal) mailingu.

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-08-06 09:25:43
    Od: pwz <d...@d...pl>

    xbartx pisze:
    > Jeżeli masz konto w jakimś polskim portalu to pewnie dostajesz to z ich
    > (portal) mailingu.

    W tym sęk, że nie mam... Karmię tylko tym DB filtry i karmię... Mam
    nadzieję, że jak już będę miał w filtrach ich bazę mailową, to
    przestanie to do mnie spływać...
    pwz

  • 7. Data: 2009-08-06 13:13:43
    Od: " Tolek" <t...@W...gazeta.pl>

    Paweł <r...@1...0.0.1> napisał(a):
> [...]
    kartÄ&#65533; debetowÄ&#65533;.

    > jak sie wykona jedna transakcje w m-cu to zwracaja 5pln oplaty za karte,
    > wiec nie jest to jakies wielkie halo, a wybieranie bez prowizji
    > w kazdym bankomacie ma swoje plusy.
    Czy transakcje w rozumieniu transakcje bezgotówkową, czy wybranie z bankomatu
    też się liczy?

  • 8. Data: 2009-08-06 13:21:25
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 6 Sie, 15:13, " Tolek" <t...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Czy transakcje w rozumieniu transakcje bezgotówkową, czy wybranie z bankomatu
    > też się liczy?

    Liczy się każda transakcja kartą - czyli wypłata w bankomacie także.
    Taką informację uzyskałem z infolinii DB PBC.
    R.

  • 9. Data: 2009-08-06 13:24:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 06 Aug 2009 13:13:43 +0000, Tolek napisał(a):

    > Czy transakcje w rozumieniu transakcje bezgotówkową, czy wybranie z
    > bankomatu też się liczy?

    To właśnie musi ktoś przetestować. Na stronie jest taki zapis:

    "Uwaga: W przypadku wykonania przez Klienta przy użyciu karty VE min.
    jednej *transakcji finansowej* w miesiącu kalendarzowym Klient otrzyma
    upust w wysokości 5,00zł"

    Ciężko powiedzieć co to jest według nomenklatury DB *transakcji
    finansowej*, ale ktoś już na grupie napisał, że w banku pracownik mu
    powiedział, że wystarczy wypłata z bankomatu. Jeżeli tak jest, to konto
    jest bezpłatne i praktycznie trzeba się tylko minimalnie wysilić aby
    uzyskać zwolnienie z opłaty za kartę. No chyba, że ktoś chce, aby leżało
    odłogiem i głowy nie zawracało, to wtedy mBank lepszy.

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-08-06 20:39:50
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    xbartx wrote:

> [...]
    > uzyskać zwolnienie z opłaty za kartę. No chyba, że ktoś chce, aby leżało
    > odłogiem i głowy nie zawracało, to wtedy mBank lepszy.

    zawsze mozna nie brac karty debetowej i miec darmowe konto bez wysilania :)