  • 1. Data: 2009-08-06 05:34:11
    Temat: KB
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Do niedawna, Kredyt Bank wysyłał pocztą wyciąg miesięczny wszystkich
    operacji, dokonanych w ciągu miesiąca. Obecnie takiej informacji już nie
    otrzymuję. Podczas wizyty w banku, zaproponowano mi wydrukowanie wyciągu
    za 6,00 zł.
    1. Czy można mieć tą usługę (wydruk w siedzibie banku) w KB za darmo?
    2. Zamierzam przejść do Aliora, czy to dobry pomysł?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2009-08-06 05:53:58
    Temat: Re: KB
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 8/6/09 7:34 AM, Tata pisze:

    > 1. Czy można mieć tą usługę (wydruk w siedzibie banku) w KB za darmo?

    Sprawdź w TOiP, ale raczej bym nie liczył na to. Teraz to już standard w
    prawie każdym banku, że wydruk papierowy w banku lub wysyłany do domu
    jest płatny a wyciąg w postaci pdf, który możesz pobrać przez www lub
    przychodzi do Ciebie na maila jest darmowy i wtedy już sam możesz go
    sobie drukować ile chcesz.

    > 2. Zamierzam przejść do Aliora, czy to dobry pomysł?

    Jak najbardziej, szczególnie w przypadku ucieczki z KB.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2009-08-06 06:46:49
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Tata wrote:
> [...]
    > za 6,00 zł.
    > 1. Czy można mieć tą usługę (wydruk w siedzibie banku) w KB za darmo?

    Nie wiem, ale po co , skoro możesz po prostu sobie sam wydrukować z kb24?

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2009-08-06 07:09:16
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > ...ale po co , skoro możesz po prostu sobie sam wydrukować z kb24?

    Obawiam się keylogerów, toteż nigdy nie wchodzę na kb24 z komputera
    domowego. Przelewy dokonuję z terminala w banku.

    Z poważaniem
    MJ

  • 5. Data: 2009-08-06 07:47:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 06 Aug 2009 09:09:16 +0200, Tata napisał(a):

    > Obawiam się keylogerów, toteż nigdy nie wchodzę na kb24 z komputera
    > domowego. Przelewy dokonuję z terminala w banku.

    Jeżeli tak bezkompromisowo dbasz o swoje bezpieczeństwo to może spróbuj
    skorzystać z jakiejś wersji linux (liveCD) to korzystania z usług
    bankowych przez www.

    Masz w czym przebierać ;)

    http://livecdlist.com

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-08-06 07:57:53
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zaraz zaraz

    czy to znaczy że bank nie wysyła miesięcznych wyciągów a od kiedy?

    w taryfie prowizji i opłat nic takiego nie widzę

    jest tylko " Odbiór wyciągu w jednostce 15 zł"

    o co to chodzi oświećcie mnie

  • 7. Data: 2009-08-06 11:03:39
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Tata wrote:

    > Obawiam się keylogerów, toteż nigdy nie wchodzę na kb24 z komputera
    > domowego. Przelewy dokonuję z terminala w banku.

    Ja używam dobrego systemu operacyjnego i nie mam takich problemów... :-)
    W KB24 są do pobrania po prostu pdf'y - dowiedz się, czy nie da się ich
    wysłać mailem z terminala w banku do siebie do domu. Względnie nagrać na
    pendriva.

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2009-08-06 16:33:10
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A PIN wklepywany myszą i hasła jednorazowe?
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-08-07 21:59:39
    Od: Gniewko <s...@s...com>

    W dniu 2009-08-06 07:34, *Tata* napisał(a) co następuje:

> [...]
    > operacji, dokonanych w ciągu miesiąca. Obecnie takiej informacji już nie
    > otrzymuję. Podczas wizyty w banku, zaproponowano mi wydrukowanie wyciągu

    Ciekawe skąd wytrzasnęli stawkę 6,00 PLN skoro w taryfie jest czarno na
    białym że odbiór wyciągów w oddziale kosztuje 15,00 PLN :-P

    --
    *Gniewomir*
    Niektóre kobiety są bezcenne. Za wszystkie inne zapłacisz kartą MasterCard.

  • 10. Data: 2009-08-07 22:03:19
    Od: Gniewko <s...@s...com>

    W dniu 2009-08-06 09:57, *Józef Gołaś* napisał(a) co następuje:

> [...]
    > w taryfie prowizji i opłat nic takiego nie widzę
    > jest tylko " Odbiór wyciągu w jednostce 15 zł"

    Widać że nie czytasz informacji dołączanych do wyciągów. Już chyba za dwa
    miesiące temu było info, że ci którzy mają dostęp do konta przez KB24 nie
    będą otrzymywać wyciągów pocztą. Jeśli nie masz KB24 wyciągi nadal będą do
    Ciebie wysyłane.

    --
    *Gniewomir*
    Czy nie lepiej byłoby zamiast tępić zło, szerzyć dobro? - Antoine de