  • 41. Data: 2009-09-11 08:57:15
    Temat: Re: DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jestem naganiaczem? A na co naganiam? Kiedy ostatnio naganiałem? I jak
    > poznajesz, że naganiam? Zadziwiające są te bzdury, które się tu wypisuje.
    > Jak można mieć takie błoto w głowie. Niezmiennie mnie to zadziwia. I ta
    > spiskowa teoria dziejów. Miodzio. Jeszcze Polska nie zginęła.
    I znowu muszę się z tobą zgodzić. Charakter twoich wypowiedzi od początku
    wskazuje jednoznacznie gdzie pracujesz, czym się zajmujesz, i że naganiasz na
    giełdę. Chamstwo z jakim to czyniłeś potwierdza i zatwierdza twoje końcowe
    zawołanie, a determinacja potwierdza moją ocenę. Aby było wszystko jasne,
    wszelkie moje "odgryzki" następowały tylko po twoim ataku, ale i tak nie
    wierzę abyś to zauważył, bo ta ślepota to dopiero jest cecha Polaków. Mi pluć,
    gryźć wolno ale gdy przeciwnik odpowie to on jest bandyta!!!

  • 42. Data: 2009-09-11 09:01:21
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    macieks <m...@g...com> napisał(a):

    > Dok=B3adnie.
    > To nie 'grubas' odpowiada za moj=B1 strat=EA, tylko JA. Proste.
    To jest oczywista oczywistość. Problem tylko polega ze świadomością.

  • 43. Data: 2009-09-11 09:14:34
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    wrote:

> [...]
    > tak nie wierzę abyś to zauważył, bo ta ślepota to dopiero jest cecha
    > Polaków. Mi pluć, gryźć wolno ale gdy przeciwnik odpowie to on jest

    Jak tak sprawnie dochodzisz do wniosków to nie dziwią mnie Twoje sukcesy.
    Nigdzie nie pracuję. Siedzę teraz przed monitorem w domu, a zaraz idę z psem
    na spacer. Na żadną giełdę nie naganiam. Jak miałbym Ci coś radzić to bym Ci
    polecał politykę. Tam, bez wątpienia, czekają Cie pieniądze i zaszczyty.

  • 44. Data: 2009-09-11 09:27:43
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > polecał politykę. Tam, bez wątpienia, czekają Cie pieniądze i zaszczyty.
    Dziękuję, wolę dotychczasowe zajęcie. W końcu z czego będziesz żył jak Kiepscy
    pójdą do polityki.

  • 45. Data: 2009-09-11 09:35:08
    Od: k...@o...pl

    > Dziękuję, wolę dotychczasowe zajęcie. W końcu z czego będziesz żył jak Kiepscy
    > pójdą do polityki.

    A tak przy okazji, nie chciałeś mi podać namiarów na genialny system to popatrz co
    ten Twój "Normalny" rynek zrobi. Świat pobił szczyty, a u nas??? Teraz tylko
    czekam, aby sobie przypomnieli, że też trzeba podążać za światem:-)))))) A jeszcze
    nie tak dawno krok w krok za USA:-))))

  • 46. Data: 2009-09-11 09:44:29
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    k...@o...pl wrote:

> [...]
    > nas??? Teraz tylko czekam, aby sobie przypomnieli, że też trzeba podążać
    > za światem:-)))))) A jeszcze nie tak dawno krok w krok za USA:-))))

    Już mi się nie chce z Tobą gadać. Skąd przeświadczenie, że mamy powtarzać
    ruchy ze Stanów? jest jakaś umowa w tej sprawie? Jeszcze nie tak dawno ktoś
    tutaj wysoką korelacje wgpw z rynkami w Stanach określał jako grajdołek.
    Korelacja jest wysoka ale nie 100%. Przyjrzyj się jak było na samym dnie.
    Kiedy Stany miały ostatnie duże minimum, a kiedy Warszawa. Ale to my grube
    Żydy tak to ustawiamy by komunistom nie było za łatwo. Na razie odpocznę od
    Ciebie i Twojej logiki. Kłaniam się nisko.

  • 47. Data: 2009-09-11 20:15:01
    Temat: DZ Polska i OSMIESZANIE swojego wizerumku
    Od: k...@p...onet.pl

    dziekuje za dyskusje, nieco zboczyla ona z toru moich intencji ale sporo
    trzezwego myslenia.

    Idac sciezka notowan DZ Polska i tego, ze spolce nie powinno byc dokladnie
    obojetne czy jej kurs wynosi raptem 50 zl, za dwa dni 30 zl, w tym czasie idzie
    emisja dla wybranych po 5 zl, i wtedy kurs trzyma sie nadal 30 zl by po
    tygodniu spasc do 15 a za chwile do 11 zl, moze chcecie 5 zl-tez zatem bedzie 5
    zl...

    Po co spolce takie notowania-jaka spolka takie notowania-to dobry wizerunek
    Naszych bankow.

    pozdrawiam i do dziela

    kroovka

    Dawno bym wywalil taka spolke bez plynnosci z gieldy ale to by oslabilo potezna
    pozycje naszego rynku w stosunku do Europy a moze nawet Ameryki-meryki-RYKi-Yki-
    KIII-iiii ....

  • 48. Data: 2009-09-11 22:17:56
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Przecież nie ma obowiązku kupować akcji, grać w totolotka czy na
    > jednorękich bandytach - wszyscy wiedzą, że te "instrumenty" przynoszą zysk
    > głównie właścicielowi i PAŃSTWU ale dobrowolnie zgadzają się płacić
    > dodatkowe podatki - może im to sprawia swego rodzaju "przyjemność" -
    > dlaczego więc chcesz ich tego pozbawiać :)

    niby nie ma ale OFE inwestują pieniądze społeczeństwa ze składek ciekawe co
    będzie jak zyski zaczną przechodzić w straty co wtedy powiedzą OFE
    społęczeństwu że grali w ruletkę i stracili a teraz niech społeczeństwo
    pocałuje się w pupę
    i OFE nie pyta społeczeństwa czy może uprawiać hazard pieniędzmi społecznymi
    takie są przepisy zgadza się ale to nie znaczy żeby udawać że jest dobrze
    jeżeli przepisy są głupie bo wcześniej czy później system się zawali i co
    wtedy?