  • 11. Data: 2007-05-10 21:01:53
    Temat: Re: Da sie wyplacic gotowke z karty kredytowej bezgotowkowej?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A, to prawda, w tym za granicą ;-)
    JaC

    > ladnie sie ubierz i pojdz do kasyna, kup zetony placac kk, troche sie pokrec i
    nastepnie wymien je na gotowke w kasie
    ;-))

  • 12. Data: 2007-05-10 21:02:04
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Możesz spróbować pójść do okienka w marmurku, z dokumentem tozsamości.
    JaC

  • 13. Data: 2007-05-10 21:25:13
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Marcin napisał(a):

    > Mam Amexa do ktorego tez nie ma PINu wiec w bankomacie
    > nie dziala, a w sklepach jak najbardziej.

    Akurat to, czy ten nieszczęsny PIN jest, czy go nie ma, jest najmniej
    istotne. Mając kartę na podpis możesz wypłacić gotówkę np. w okienku
    bankowym z terminalem POS, potwierdzając transakcję *podpisem*.

    Kwestia limitów dla operacji typu wypłata gotówki. Ot co.

  • 14. Data: 2007-05-10 22:44:38
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ..zaloz konto w ING to uslyszysz :)...nie mozna z niej wypalcic
    > gotowki ,ani bankomatem ani przelewem, czyli prawdziwy wirtualny
    > pieniadz :)

    Eeee tam, pokręcisz się chwilę w sklepie przy kasie, znajdziesz klienta
    kupującego za gotówkę towar o odpowiedniej wartości, coś tam zabajerujesz :)
    i zapłacisz za niego kartą a on da Ci gotówkę...
    a jak to będzie ona, to jeszcze będziesz miał okazję się umówić ;-)

  • 15. Data: 2007-05-11 00:06:15
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Marcin" <k...@k...de> wrote in message
    > Witam

    > Mam Amexa do ktorego tez nie ma PINu wiec w bankomacie
    > nie dziala, a w sklepach jak najbardziej.

    A może po prostu nigdy nie poprosiłeś o wygenrowanie pinu do twojej karty?

  • 16. Data: 2007-05-12 19:03:22
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > Mając kartę na podpis możesz wypłacić gotówkę np. w okienku bankowym z
    > terminalem POS, potwierdzając transakcję *podpisem*.
    >
    > Kwestia limitów dla operacji typu wypłata gotówki. Ot co.

    Tez racja.

    Pozdrawiam,
    Marcin