  • Data: 2006-08-02 19:01:57
    Temat: Dane osobowe
    Od: " Clouddancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzisiaj mialem male zdziwko. Zakladalem sobie rachunek w jednym z wiekszych
    krajowych bankow, pani poprosila o dowodzik, wklepala nazwisko i...
    poinformowala mnie ze maja juz moje dane. Na moje zdziwienie - nie mialem
    nigdy nic wspolnego z tym bankiem, pani doprecyzowala ze maja dane ale tyle ze
    ze starym numerem DO. Zdziwilem sie niezmiernie, ale w dalszym ciagu nie wiem
    skad mieli moje dokladne dane w systemie.
    Czy moze ktos mnie oswiecic?

    Pzdr,

    CDD