  • 11. Data: 2005-01-02 09:13:09
    Temat: Re: Deutsche bank - Wasza
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MŁG <m...@g...pl> wrote:
    > rabatowa albo na komunikacje miejska (taki przypadek slyszalem kiedys
    > w Austrii gdy gosc dal karte Citibanku).

    To musial byc jakis wyjatkowo ograniczony sprzedawca...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 12. Data: 2005-01-02 10:56:56
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > To musial byc jakis wyjatkowo ograniczony sprzedawca...

    Pamiętaj, ze w Austii karty działaja "nieco inaczej"
    ;-)

    M.

  • 13. Data: 2005-01-02 12:58:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 2 Jan 2005 02:43:16 +0100, "MŁG" <m...@g...pl> wrote:

    >Mam u nich konto od ponad roku i nie narzekam. Zawsze gdy dzwonie do
    >teleserwisu to robia wszystko by mi pomoc i dzialaja naprawde sprawnie. Poza
    >tym sa relatywnie tani i faktycznie kuszaca jest oferta bezplatnych wyplat
    >za granica oraz to, ze DB to marka znana na calym swiecie i nikt od
    >Australii po Reykjavik jak dasz karte DB nie zrobi dziwnej miny zstanawiajac
    >sie czy to przypadkien nie karta rabatowa albo na komunikacje miejska (taki
    >przypadek slyszalem kiedys w Austrii gdy gosc dal karte Citibanku).

    A sprawdzałes co przekazali do BIK? Lepiej sprawdź :D
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 14. Data: 2005-01-02 13:47:33
    Od: h...@s...net

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Pamiętaj, ze w Austii karty działaja "nieco inaczej"
    > ;-)

    To znaczy jak?

  • 15. Data: 2005-01-02 15:28:56
    Od: "MŁG" <m...@g...pl>

    > A sprawdzałes co przekazali do BIK? Lepiej sprawdź :D
    > --

    Wlasnie ostatnio wypelnilem i mam zamiar wyslac formularz do BIKu, ale z
    czystej ciekawosci. Ja kredytu nie bralem w DB, a karte charge splacam w
    terminie. No i mam dobrego przyjaciela ktory w BIKu pracuje, wiec w razie
    czego bedzie kogo meczyc zeby ewentualne bledy i wymaczenia odkrecal :)

    MŁG

  • 16. Data: 2005-01-02 16:31:30
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik h...@s...net napisał:

    > To znaczy jak?

    Chociażby scisły rozdział lokalnych i zagramanicznych. Lokalną zapłacić
    w wielu miejscach, zagraniczną nie.

    M.

    PS. Jak już uparłeś sie na inne kodowanie, stosuj je POPRAWNIE

  • 17. Data: 2005-01-03 10:21:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sun, 2 Jan 2005 16:28:56 +0100, "MŁG" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >terminie. No i mam dobrego przyjaciela ktory w BIKu pracuje, wiec w razie
    >czego bedzie kogo meczyc zeby ewentualne bledy i wymaczenia odkrecal :)

    Nie przejmuj sie - w sprawie którą się zajmowałem DB24 podał do BIK
    dane osoby, która nie byeła nawet jej klientem :D