    From: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Dlaczego UPR jest partią kanapową?
    Date: Sat, 4 Apr 2009 17:27:05 +0000 (UTC)

    Ponieważ nudnawo się zrobiło na grupie, więc dla rozruszania proponuję
    (całkiem serio) dyskusję na temat jak w tytule.
    Liczę, że temat wywoła duże zainteresowanie podobnie jak temat zaproponowany
    przeze mnie latem ub. roku "Dlaczego PIS nie zbudował IV RP?".
    Wiem, że jest sporo zwolenników UPR na tej grupie.
    Chcę podkreślić, że sam byłem wielkim zwolennikiem tej partii w latach
    1989-1993. Czytałem regularnie tygodnik "Najwyższy Czas", byłem w latach
    90-tych kilka razy na spotkaniach otwartych z J.K.Mikke.
    Zapraszam zwolenników i przeciwników UPR do dyskusji :-)