  • 41. Data: 2009-11-15 20:32:56
    Temat: Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Technolog wrote:

    > Ze swojej strony dodam, iż mając kontakt z kontami w mBank i Inteligo, w
    > takiej sytuacji wszystko (oczywiście) można załatwić zdalnie

    wydaje Ci sie, zablokuj sobie w mbanku teleserwis, a potem liste hasel
    jednorazowych albo dostep przez internet

  • 42. Data: 2009-11-15 20:35:44
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Technolog wrote:

    > Ze swojej strony dodam, iż mając kontakt z kontami w mBank i Inteligo, w
    > takiej sytuacji wszystko (oczywiście) można załatwić zdalnie (w końcu to
    > banki internetowe).

    to zalatw sobie zdalnie odblokowanie kanalu internetowego w mbanku
    w sytuacji kiedy nie masz aktywnego teleserwisu, a numer telefonu
    ktory podawales przy zawieraniu umowy jest nieaktualny

  • 43. Data: 2009-11-16 11:40:49
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 15 Lis, 11:01, ztomasz <z...@o...eu> wrote:

    > Nagrywanie jest prowadzone w celu szkolen lub rozpatrywania reklamacji
    > itp. Nagrywanie ze strony klienta nie jest mozliwe jesli konsultant sie

    ale przecież ja też z tych samych powodów nagrywałbym (skąd wiesz, że
    nie mam ochoty się szkolić), a na pewno rozpatrywanie reklamacji
    dotyczy tak samo bank jak i klienta.

    > Jakby co nie pracuje w zadnym bankow itp. i moja wypowiedz spowodowana
    > jest poirytowaniem tym jak klient moze byc glupi.

    no fajnie, rozumiem Twój ból. Ale jaki to ma związek z tym czy klient
    może nagrywać rozmowę czy nie?
    BTW: zapytałem o to adwokata i stwierdził, że nie ma przeciwwskazań co
    do samego nagrywania, ale mogą być co do rozpowszechniania nagrania.
    Jeśli więc klient nagrywa i ma zamiar użyć nagrania np. w sprawie
    sądowej, to nie ma przeszkód.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 44. Data: 2009-11-16 11:56:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Lis, 12:40, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > do samego nagrywania, ale mogą być co do rozpowszechniania nagrania.
    > Jeśli więc klient nagrywa i ma zamiar użyć nagrania np. w sprawie

    Sadze, ze w przypadku protestow ze strony banku klient (czy jego
    adwokat) ma prawo zarzadac przekazania przez bank w to miejsce
    nagrania dokonanego przez ich system.
    Jesli w banku nagrania brak, lub jest niewyrazne lub niekompletne - to
    wtedy gorzej , ale chyba sedzia powiniemn dopuscic nagranie jako dowod?

  • 45. Data: 2009-11-16 12:21:34
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 16 Lis, 12:56, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Jesli w banku nagrania brak, lub jest niewyrazne lub niekompletne - to
    > wtedy gorzej , ale chyba sedzia powiniemn dopuscic nagranie jako dowod?

    Oczywiście, że nagranie może być dowodem. I na pewno nie tylko
    nagranie będące w posiadaniu banku (bo niby dlaczego miałoby być
    "lepsze" od nagrania klienta?).
    W tym wątku ktoś już napisał, że zapytał czy bank udostępni mu
    nagranie na jego żądanie i konsultant odpowiedział odmownie. W tej
    sytuacji nagrywanie rozmów z bankiem przez klienta wydaje się całkiem
    uzasadnione.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 46. Data: 2009-11-16 12:28:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Lis, 13:21, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > nagranie na jego żądanie i konsultant odpowiedział odmownie. W tej
    > sytuacji nagrywanie rozmów z bankiem przez klienta wydaje się całkiem

    Odnosnie nagran dzwiekowych (ogolnie jako dowodu), to kiedys byly
    watpliwosci na temat udowodnienia oryginalnosci, potwierdzenia, ze te
    wlasnie osoby ze soba rozmawialy, oraz "nagralismy po prostu taka
    scenke dla zabawy, szkoda, ze nie ma obrazu jak sie dobrze bawilismy
    nagrywajac".
    Moze podejscie sie zmienilo, gdy sie upowszechnil ten rodzaj dowodu?

  • 47. Data: 2009-11-16 15:30:52
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 16 Lis, 13:28, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > nagrywajac".
    > Moze podejscie sie zmienilo, gdy sie upowszechnil ten rodzaj dowodu?

    Sąd ma prawo do swobodnej oceny dowodów. Jeśli bank zechce
    zakwestionować go - może przecież przedstawić swoje nagranie.
    Ja myślę jednak, że sam fakt, że klient ma nagranie rozmowy ułatwi mu
    dochodzenie racji w banku (oczywiście jeśli ową rację ma).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 48. Data: 2009-11-16 16:23:26
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (14.11.2009 23:10), MarekZ wrote:
    > Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    6g2000yqm.googlegroups.com...

    > Czyli tak: bank chce odbyć rozmowę, którą chce rejestrować, klient
    > zgadza się odbyć rozmowę, zgadza się aby bank ją zarejestrował,
    > informuje bank, że on także będzie ją rejestrował

    Zacznijmy od tego że ani bank nie musi informować klienta o tym że
    nagrywa rozmowę, ani klient banku.

    > i wtedy bank mówi, że
    > on w takim razie nie chce odbyć tej rozmowy? I taka sytuacja ma jakieś
    > unormowanie w przepisach prawa?

    Wtedy wg. mnie bank łamie umowę zawartą z klientem, w które
    prawdopodobnie zobowiązał się do obsługi przez infolinię w takich a
    takich godzinach.

    p. m.

  • 49. Data: 2009-11-16 16:24:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (15.11.2009 11:01), ztomasz wrote:

    > Nagrywanie jest prowadzone w celu szkolen lub rozpatrywania reklamacji
    > itp. Nagrywanie ze strony klienta nie jest mozliwe jesli konsultant sie
    > nie zgodzi.

    Tzn co, konsultant przelezie przez kabel i wyłączy dyktafon? Jak niby ma
    konsultant uniemożliwić nagranie rozmowy?

    p. m.