eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!sgh.waw.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemes
    is.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko
    Wyjątkowego.
    Date: Mon, 16 Nov 2009 17:23:26 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <hdruu0$jtt$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <zfoxgvd2xtao$.ap28to19phtb.dlg@40tude.net>
    <1...@v...googlegroups.com>
    <hdmref$3rf$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <3...@f...googlegroups.com>
    <hdn9h9$dat$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: acek46.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1258389248 20413 83.9.186.46 (16 Nov 2009 16:34:08
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Nov 2009 16:34:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    In-Reply-To: <hdn9h9$dat$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:509442
    [ ukryj nagłówki ]

    (14.11.2009 23:10), MarekZ wrote:
    > Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:3240e526-07ae-4fa4-a83a-b908355d4518@f1
    6g2000yqm.googlegroups.com...
    >
    >
    >> Niestety, może. Podobnie jak Ty. Ale wtedy dzwoń "na Berdyczów", albo
    >> zasuwaj do oddziału...;-)
    >
    > Czyli tak: bank chce odbyć rozmowę, którą chce rejestrować, klient
    > zgadza się odbyć rozmowę, zgadza się aby bank ją zarejestrował,
    > informuje bank, że on także będzie ją rejestrował

    Zacznijmy od tego że ani bank nie musi informować klienta o tym że
    nagrywa rozmowę, ani klient banku.


    > i wtedy bank mówi, że
    > on w takim razie nie chce odbyć tej rozmowy? I taka sytuacja ma jakieś
    > unormowanie w przepisach prawa?

    Wtedy wg. mnie bank łamie umowę zawartą z klientem, w które
    prawdopodobnie zobowiązał się do obsługi przez infolinię w takich a
    takich godzinach.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1