  • Data: 2013-10-18 19:36:18
    Temat: Dokąd przenieść kartę kredytową z Citi?
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na początek się pożalę - ponoć Citi oferuje wszystkim bezpłatny kolejny rok
    czy też dożywocie jak się tylko wspomni o chęci rezygnacji z ichniejszej
    karty. Cóż, nie wszystkim. Pomimo tego że co miesiąc od kilku lat na karcie
    są obroty rzędu minimalnej krajowej (tak, wiem - aż tak wiele to nie jest,
    ale mimo wszystko) to moja chęć rezygnacji z karty spotkała się z chłodną
    odpowiedzią "wypowiedzenie umowy zostało zarejestrowane. Czy mogę jeszcze w
    czymś pomóc?". Na moje pytanie o możliwość połączenia z działem utrzymania
    klienta dowiedziałem się, że są tam zajęci i teraz nie można mnie połączyć
    - ale na pewno oddzwonią.

    Ostatniego dnia 30-dniowego okresu wypowiedzenia rzeczywiście Citi
    oddzwonił. Pierwszy raz zgodziłem się na weryfikację tożsamości przez
    telefon (bo jakoś do tej karty się przyzwyczaiłem) i poznałem powód dla
    którego bank zadzwonił. Zaproponował mi zwiększenie limitu na karcie o 50%.
    Nie wiedzieć czemu pan zamilkł jak powiedziałem że dzisiaj właśnie się
    kończy moje posiadanie karty... :-)

    Tak więc szukam banku w którym mógłbym sobie wyrobić kartę na podstawie
    wyciągów z karty Citi i który oferowałby podobne podejście do reklamacji
    jak Citi. Tak, wiem, nieczęste to jest - więc może chociaż podpowiecie mi
    jaki bank oferuje jeszcze jakieś bonusy warte grzechu? No i czy można w
    miarę łatwo użytkować tą kartę bez opłat...

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln