  • Data: 2013-10-18 20:16:49
    Temat: Re: Dokąd przenieść kartę kredytową z Citi?
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    > Na moje pytanie o możliwość połączenia z działem utrzymania
    > klienta dowiedziałem się, że są tam zajęci i teraz nie można mnie połączyć
    > - ale na pewno oddzwonią.

    Moge to potwierdzic. Dostalem znacznie lepsza oferte z innego banku dla
    jednego z produktow, co wiazaloby sie z likwidacja w Handlowym. Nie mialem z
    nimi zlych doswiadczen, zatem chcialem zachowac sie elegancko i poinformowac
    o moim zamiarze na wypadek, gdyby chcieli pokonac konkurencje. Dzwonilem
    trzy razy, informowalem i bylem przelaczanu do "dzialu utrzymania". Po
    trzecim razie wysluchiwania melodyjki uznalem limit czasu na te czynnosc za
    wyczerpany i produkt zlikwidowalem.
    Notabene, tak malo ludzi w tym dziale utrzymania czy tak duzo klientow
    rezygnuje?