  • 21. Data: 2009-11-23 08:54:58
    Temat: Re: Donald Tusk: pochwala w Kanadzie
    Od: fatso <f...@n...com>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "\n" <n...@m...xy> napisał w wiadomości

    a_na_leki.html

    > nie bardzo, w hurcie około 70, w detalu nawet 130

    Kiedy oficjalnie oglosza, ze nie dziala i ze to placebo albo i pozywka
    dla wirusa
    to bedziesz mogl kupic za 10 groszy.

  • 22. Data: 2009-11-23 09:53:59
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    > Kiedy oficjalnie oglosza, ze nie dziala i ze to placebo albo i pozywka dla
    > wirusa
    > to bedziesz mogl kupic za 10 groszy.

    ale kto to ogłosi, jesli nawet prawda

  • 23. Data: 2009-11-23 10:43:07
    Od: fatso <f...@n...com>

    skippy wrote:

    > ale kto to ogłosi, jesli nawet prawda

    inne zydy oglosza- konkurencja

  • 24. Data: 2009-11-23 22:02:49
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    > inne zydy oglosza- konkurencja

    ja kupiłem i to nawet za 165 zł :) ale nie brałem, oddam komuś za pół ceny
    jak będzie potrzebował.