  • Data: 2010-11-08 10:25:02
    Temat: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy to ja mam takiego pecha czy po prostu banki w polsce upadly
    tak nisko.

    BZWBK - pracownica powiedziala, ze dostane debetowke za darmo a
    tymczasem pobrali oplate. Dzis w oddziale mowia, ze oplata zostala
    pobrana slusznie, ale na 90% zostanie uznana reklamacja z uwagi na
    wprowadzenie w blad przez pracownika.

    BNP Paribas - chciale wlasnie zalozyc konto osobiste i "wiecej
    oszczednosciowe". Pracownica sobie zle kliknela i wydrukowala tylko
    umowe na konto. Tym samym nie moze teraz dolozyc konta "wiecej
    oszdzedzajacego" tylko "bardziej oszczedzajace", a ze nie jestem juz
    "nowym klientem" to nie moge sie zalapac na promocje z ipodem. Oczywisty
    blad pracownicy. Dzwoni gdzies wyzej - nie umieja jej pomoc. Dzwoni do
    parametryzacji - nie wiedza jak jej pomoc. Dzwoni do dyrektora
    regionalnego oddzialu - gosc mowi, zeby opisala mu sytuacje w mailu i on
    zdecyduje. Fajnie, ze jak nawet uwzgledni to moze juz byc za pozno na
    jednego z 450 ajpodow. Kobieta przepraszala jak tylko mogla, ale co mi
    po jej przeprosinach. Ma zadzwonic niedlugo i powiedziec co zalatwi.

    Czy ja wymagam az tak wiele?