eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDwa banki, dwa bledy pracownikowRe: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
  • Data: 2010-11-08 11:34:45
    Temat: Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 10-11-08 12:25, Borys Pogoreło pisze:
    >> BZWBK - pracownica powiedziala, ze dostane debetowke za darmo a
    >> tymczasem pobrali oplate. Dzis w oddziale mowia, ze oplata zostala
    >> pobrana slusznie, ale na 90% zostanie uznana reklamacja z uwagi na
    >> wprowadzenie w blad przez pracownika.
    >
    > To chyba u nich typowe - mówić tak bez sprawdzenia historii konta. Też to
    > usłyszałem. Darmowa jest pierwsza debetówka. Rozwiązaniem jest zamknąć i
    > otworzyć od nowa rachunek...

    Ja bylem przekonany (prawie)*, ze zostanie pobrane 25zl, lecz pracownik
    zapewnial, ze nie.
    Powiedzialem dzis, ze jesli skarga nie zostanie uwzgledniona a oplata
    cofnieta, to rezygnuje z tej karty. Wtedy gosc zaczal, ze i tak bedzie
    oplata i czemu mam rezygnowac, skoro juz zaplacilem. Powiedzialem, ze
    mnie to nie obchodzi i czuje sie oszukany, nie chodzi tak bardzo o
    oplate. Wtedy zaczal strasznie przepraszac i powiedzial, ze skoro
    powiedzialem o tej rezygnacji i bledzie pracownika to z duza pewnoscia
    zostanie to uwzglednione. A byl to zastepca kierownika tego konkretnego
    oddzialu.

    *dlaczego prawie? kiedys to bylo konto24.pl ale jakis czas temu
    przeksztalcilem je w konto <30. Zostal ten sam numer, choc to zupelnie
    inne konto z innymi oplatami i kartami. To byl gwozdz do trumny.
    Pracownik tego nie ogarnal.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1