eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDwa banki, dwa bledy pracownikow › Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
  • Data: 2010-11-08 11:25:36
    Temat: Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 08 Nov 2010 11:25:02 +0100, neoniusz napisał(a):

    > BZWBK - pracownica powiedziala, ze dostane debetowke za darmo a
    > tymczasem pobrali oplate. Dzis w oddziale mowia, ze oplata zostala
    > pobrana slusznie, ale na 90% zostanie uznana reklamacja z uwagi na
    > wprowadzenie w blad przez pracownika.

    To chyba u nich typowe - mówić tak bez sprawdzenia historii konta. Też to
    usłyszałem. Darmowa jest pierwsza debetówka. Rozwiązaniem jest zamknąć i
    otworzyć od nowa rachunek...

    > Czy ja wymagam az tak wiele?

    Wymagasz kompetencji, to jest bardzo ryzykowne podejście ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1