eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDysponowanie lokatą - idiotyczne wymaganiaDysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
  • Data: 2015-11-05 08:20:05
    Temat: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Lokata założona przez internet, przelew z innego banku. Rachunek z
    którego nastąpił przelew został zlikwidowany. W regulaminie
    przewidziano możliwość składania dyspozycji przez telefon ale opisano
    szczegółowo tylko dyspozycję zrywania lokaty.
    Zmienić rachunek do zwrotu można mailowo lub w oddziale (wypłacić w
    gotówce się nie da) ale... w obu przypadkach potrzebne (w mailu
    skany): dowód osobisty (zroumiałe), potwierdzenie otwarcia innego
    rach. do zwrotu (mniej zrozumiałe) i... dokument potwierdzający
    zamknięcie starego rachunku!
    Po co? Przecież ważne jest tylko aby pieniądze z lokaty trafiły do
    właściciela, wszystko jedno na który rachunek przez niego wskazany.
    W gotówce w oddziale bezpośrednio nie wy[płacą, mimo, że w
    regulaminie jest, iż tworzą jakiś rach. techniczny do lokaty. Nic
    jednak nt ew. jego zastosowania.
    Pyt. czzy można u nich na miejscu założyć rachunek (bo paza lokatą
    innego nie nia ma) - można, wtedy odpada potwierdzenie posiadania
    nowego rachunku do zwrotu ale wciąż potrzebne będzie potwierdzenie
    zamnięcie starego.
    A to nie będzie łatwe np. z powodów logistycznych.
    Konsultantka sugerowała, żeby poczekać - przelew zwrotny się odbije
    (mam nadzieję) i będzie to dowód na zmknięcie...
    Ktoś się spotkał z takim idiotyzmem?

    Arek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1