  • Data: 2009-06-17 19:17:06
    Temat: Dywidenda (jak to się je)
    Od: SJ <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Leszczowskie pytanie ale co mi tam :)
    Nabyłem kilka dni temu akcje KGHM-u (wiem wiem nie zły zjazd) Dziś
    dowiedziałem się że w tych dniach była ustalana dywidenda, pierwszy
    raz mam akcję w chwili ustalania dywidendy. Z tego co czytam w necie
    spełniam warunki poborcy dywidendy ale?? czytam również ze należy mieć
    akcje " z prawem do dywidendy" . Kupując przez DM PKOSA nigdzie nie
    widzę opcji gdzie mogę wybrać akcję z prawem czy bez prawa do
    dywidendy i tu pierwsze pytanie, jak to sprawdzić, czy mając akcje
    równocześnie mam prawo. A druga sprawa to jeśli już mam prawo do
    dywidendy to czy KGHM sam mi ją wypłaci czy też mam słać gdzieś jakieś
    pisma że mam akcje i spełniam warunki? O tym nie ma informacji
    Jeśli ktoś z grupowiczów miałby chwilkę to bym prosił :)
    Pozdrawiam
    JS