eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Dziadowski Śląski
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 40

  • 1. Data: 2002-09-06 19:21:22
    Temat: Dziadowski Śląski
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    Notorycznie mam kłopoty, żeby dokonać przelewu przez internet (w BPH i
    mBanku bez problemów). Dzwonię od oddziału, każą mi dzwonić do Katowic.
    Mówię, że nie stać mnie na rozmowy zamiejscowe, pytam, czemu nie ma obsługi
    na miejscu. No to oni, że mogę przyjść do oddziału i fundną mi rozmowę.
    Głupie gadanie, bo przecież bez komputera pod ręką nic nie wyjaśnię. Co
    zresztą się potwierdziło, bo gdy jednak zadzwoniłem do Katowic, panienka
    kazała mi podać, którą dokładnie wersją przeglądarki dysponuję. Potwierdziły
    się także moje przypuszczenia, że w Katowicach nic nie załatwię, bo jak
    panienka zaczęła chodzić i sprawdzać, to szybko spostrzegłem, że zanosi się
    na co najmniej półgodzinne konsultacje, wkurzyłem się i rzuciłem słuchawką.
    Infolinia nie działa. Jednym słowem dziadostwo.

    Paweł




  • 2. Data: 2002-09-06 19:39:27
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: "TomEr" <t...@b...bla.bla>


    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:alavjd$2g3$1@cs.magma-net.pl...
    > Notorycznie mam kłopoty, żeby dokonać przelewu przez internet (w BPH i
    > mBanku bez problemów). Dzwonię od oddziału, każą mi dzwonić do Katowic.
    > Mówię, że nie stać mnie na rozmowy zamiejscowe, pytam, czemu nie ma
    obsługi
    > na miejscu. No to oni, że mogę przyjść do oddziału i fundną mi rozmowę.
    > Głupie gadanie, bo przecież bez komputera pod ręką nic nie wyjaśnię. Co
    > zresztą się potwierdziło, bo gdy jednak zadzwoniłem do Katowic, panienka
    > kazała mi podać, którą dokładnie wersją przeglądarki dysponuję.
    Potwierdziły
    > się także moje przypuszczenia, że w Katowicach nic nie załatwię, bo jak
    > panienka zaczęła chodzić i sprawdzać, to szybko spostrzegłem, że zanosi
    się
    > na co najmniej półgodzinne konsultacje, wkurzyłem się i rzuciłem
    słuchawką.
    > Infolinia nie działa. Jednym słowem dziadostwo.
    >
    > Paweł

    wez pod uwage to ze 50tys userow INGBankOnLine nie ma
    problemow z realizacja przelewow, tyle

    pzdr
    TomEr



  • 3. Data: 2002-09-06 20:46:37
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    Użytkownik "TomEr" napisał w wiadomości
    > wez pod uwage to ze 50tys userow INGBankOnLine nie ma
    > problemow z realizacja przelewow, tyle

    Skąd wiesz? Jesteś pracownikiem? Nie zdziwiłbym się, bo prezentujesz podobny
    poziom percepcji. Jak już zauważysz, że moje pretensje dotyczą nie problemu
    z przelewami, tylko braku właściwej obsługi, która pozwoliłaby ten problem
    rozwiązać, wtedy się odezwij i pogadamy.

    Paweł



  • 4. Data: 2002-09-06 21:25:49
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: "TomEr" <t...@b...bla.bla>


    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:alb4in$82m$1@cs.magma-net.pl...
    > Użytkownik "TomEr" napisał w wiadomości
    > > wez pod uwage to ze 50tys userow INGBankOnLine nie ma
    > > problemow z realizacja przelewow, tyle
    >
    > Skąd wiesz? Jesteś pracownikiem? Nie zdziwiłbym się, bo prezentujesz
    podobny
    > poziom percepcji.
    taaaaa, tak wlasnie dobieraja pracownikow :))


    Jak już zauważysz, że moje pretensje dotyczą nie problemu
    > z przelewami, tylko braku właściwej obsługi, która pozwoliłaby ten problem
    > rozwiązać, wtedy się odezwij i pogadamy.
    >

    wg mnie caly problem tkwi w tym ze szkoda Ci paru zlociszy na rozmowe z
    Katowicami, moze rozwiazesz to listownie?

    TomEr



  • 5. Data: 2002-09-06 21:35:26
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: "alexander" <a...@o...pl>

    Czesc!

    Użytkownik "TomEr" <t...@b...bla.bla> napisał w wiadomości
    news:alb6h5$pf7$1@news.tpi.pl...

    > Jak już zauważysz, że moje pretensje dotyczą nie problemu
    > > z przelewami, tylko braku właściwej obsługi, która pozwoliłaby ten
    problem
    > > rozwiązać, wtedy się odezwij i pogadamy.
    > >
    >
    > wg mnie caly problem tkwi w tym ze szkoda Ci paru zlociszy na rozmowe z
    > Katowicami, moze rozwiazesz to listownie?

    No wlasnie, jak juz tak duzo kosztuja te rozmowy miedzymiastowe to zawsze
    mozna zadzwonic w nocy... podobno taniej.

    A wogole to jaki masz ten problem z bskonline? Bo najczesciej to niedziala z
    powodu nieaktualnej wersji JavaVirtualMachine

    Pozdrawiam!
    Aleksander



  • 6. Data: 2002-09-07 06:38:06
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Notorycznie mam kłopoty, żeby dokonać przelewu przez internet (w BPH i
    >mBanku bez problemów). Dzwonię od oddziału, każą mi dzwonić do Katowic.
    >Mówię, że nie stać mnie na rozmowy zamiejscowe, pytam, czemu nie ma obsługi
    >na miejscu.

    A jakiego rodzaju klopoty masz?

    btw. ING Online jest fizycznie umieszczony wlasnie w Katowicach -
    ciezko wiec by bylo zeby w kazdym oddziale lokalnym siedzial ktos z
    jego obslugi...

    januszek


  • 7. Data: 2002-09-07 08:10:46
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości
    > A jakiego rodzaju klopoty masz?

    Po złożeniu dyspozycji przelewu pojawia się komunikat "proszę czekać, trwa
    komunikacja", czy coś w tym rodzaju i na tym koniec.

    > btw. ING Online jest fizycznie umieszczony wlasnie w Katowicach -
    > ciezko wiec by bylo zeby w kazdym oddziale lokalnym siedzial ktos z
    > jego obslugi...

    Nic natomiast nie stoi na przeszkodzie, a współczesna technika to umożliwia,
    żeby bank pokrywał koszty telefonów do ING Online. To się nazywa infolinia.

    Paweł



  • 8. Data: 2002-09-07 08:11:32
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    Użytkownik "TomEr" napisał w wiadomości
    > wg mnie caly problem tkwi w tym ze szkoda Ci paru zlociszy na rozmowe z
    > Katowicami, moze rozwiazesz to listownie?

    Chodzi o zasadę. Płacę bankowi za to, żeby konto działało sprawnie i nie
    widzę powodu, dla którego mam ponosić dodatkowe koszty, gdy bank źle
    wykonuje swoją usługę.

    Paweł





  • 9. Data: 2002-09-07 08:12:24
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    Użytkownik "alexander" napisał w wiadomości:
    > No wlasnie, jak juz tak duzo kosztuja te rozmowy miedzymiastowe to zawsze
    > mozna zadzwonic w nocy... podobno taniej.

    W nocy śpię. Ponadto nie widzę powodu, żebym stawał na głowie i starał się
    zapłacić jak najmniej za coś, co powinno być za darmo czy raczej już zostało
    zapłacone (w opłacie za prowadzenie rachunku).

    > A wogole to jaki masz ten problem z bskonline? Bo najczesciej to niedziala
    z
    > powodu nieaktualnej wersji JavaVirtualMachine

    A jak uaktualnić? Nie pojawia się żaden komunikat ani nic, że mam jakąś
    nieaktualną wersję.

    Paweł



  • 10. Data: 2002-09-07 08:32:29
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >> A jakiego rodzaju klopoty masz?

    >Po złożeniu dyspozycji przelewu pojawia się komunikat "proszę czekać, trwa
    >komunikacja", czy coś w tym rodzaju i na tym koniec.

    No to bracie masz klopot z wlasnym laczem.

    >> btw. ING Online jest fizycznie umieszczony wlasnie w Katowicach -
    >> ciezko wiec by bylo zeby w kazdym oddziale lokalnym siedzial ktos z
    >> jego obslugi...

    >Nic natomiast nie stoi na przeszkodzie, a współczesna technika to umożliwia,
    >żeby bank pokrywał koszty telefonów do ING Online. To się nazywa infolinia.

    I tak, i nie... Nie ma nic za darmo - wiec czemu ja mam placic za to,
    ze Ty masz kiepskie, zlagowane lacze - i chcesz sie wykrzyczec na
    operatora infolini ING Bank, ktory z Twoim problemem nie ma nic
    wspolnego?

    januszek

strony : [ 1 ] . 2 ... 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1