    From: "dwig" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dziś wreszcie będzie 2000
    Date: Fri, 17 Jul 2009 20:18:36 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Jesli to prawda ze GS i JPM ciagna rynki to te 2000 to tylko stacja
    > pośrednia na Mount Everest.
    > Nikt nawet dziś nie wspomina o poziomach 2500-3000  :))  i dobrze ,
    > cicho sza

    To gdzie zajdziemy czas pokaże ale to czy rynek jest na nowo mocny to już
    wiekszej wagi pytanie. Jeśli weźmiemy pod uwagę ze rynek bardzo energicznie
    ruszył w lutym to obecny wzrost z ostatniego tygodnia może być tylko tak samo
    energiczną próbą powrotu do tychże wzrostów. Oczywistym jest na obecną chwilę że
    byki dowodzą(co najmniej dowodziły do dzisiaj). Zycie doświadczyło mnie że
    trendowi nie należy się przeciwstawiać, a ten jest wzrostowy w ujęciu
    tygodniowym, ale jedno jest dla mnie bardzo ale to bardzo realne: JESZCZE
    POMACAMY DOŁEK Z LUTEGO A CO NAJMNIEJ BĘDZIEMY W JEGO POBLIŻU!!!!

    www.profesjonalnyinwestor.blogspot.com
    Inwestycje giełdowe to biznes, z tą różnicą, że możesz na nim zarabiać bez
    względu na koniunkturę w gospodarce.