eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzisiejsza rozmowa z mLinia hehDzisiejsza rozmowa z mLinia heh
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dzisiejsza rozmowa z mLinia heh
    Date: Mon, 07 Aug 2006 15:02:37 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <i...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-1072.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1154955779 7600 81.168.132.48 (7 Aug 2006 13:02:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Aug 2006 13:02:59 +0000 (UTC)
    X-Sender: x/XttXo4JDJXxuSLhQRSWQ==
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    User-Agent: Hamster/2.0.7.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:393208
    [ ukryj nagłówki ]

    Od x czasu przymierzałem się do ustalenia pinu dla KK w serwisie transakcyjnym
    mBanku, ale dziś końcu jakoś znalazłem chęci. Zmieniam, po chwili wchodzę w
    "operacje bieżące" i widzę opłatę 2zł. A to pierwsze ustalenie nie jest za
    free?
    Dzwonię i wyłuszczam sprawę. Dowiaduję się, że PIN i KK przychodzą w osobnych
    kopertach. Super, tylko tej z PIN-em nie dostałem. Facet rozłącza się jeden i
    drugi raz. Po paru minutach dostaję przeprosiny za wprowadzenie mnie w błąd, "w
    osobnej kopercie dostaję nie PIN, tylko kod CVV2 do transakcji internetowych"
    :DDD.
    A skoro opłata pojawiła się, to kod widocznie już ustalałem. Proszę o
    sprawdzenie kiedy. Znowu cisza kabla... nie, nie ma takiej możliwości.

    A to ci kompetentna obsługa... czy może być gorzej?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1