eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwEEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezyEEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: EEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy
    Date: Thu, 04 Nov 2010 21:53:08 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    To tylko moje przypuszczenia:

    Parę informacji dzisiaj otworzyło mi oczy na sytuacje około EkoExportu i nie tylko.

    Jeśli 10 - 11 - 2010 w środe maja byc wyniki kwartalne na EEX to nie mam
    wątpliwości, iż będa one wyjątkowe, jak na tą spółkę.

    Te świetne wyniki plus wiedza, iż IV kwartał będzie jeszcze lepszy, bo spełnione
    są wszelkie dane by praca szła na największych w tym roku marżach, dały Mosce
    nadzieje iz ta spolka zwieksza az do 5% ;ub wiecej udzialy w EEX.

    Jednak odejscie z Rubikonu przekreśla to oczekiwanie!

    Zatem jest inny, sprytniejszy fundusz walczacy na rynku NC ostatnio o prymat w
    EEX. A w nim p.Moski NIE MA.

    TO PIERWSZE PRZEMYSLENIE i HIPOTEZA.

    Ważniejsze jest jednak to, że jeśli jest taki podmiot, to znając datę 10
    listopada, bedzie on "zbierał do garnka" akcje EEX, az rynek nie ruszy mocno do
    gory....to może się stać po ogłoszeniu, przed długim weekendem, tych dobrych
    wyników. ( Nie pierwszy raz EEX na takie informacje rezerwuje czas, by w
    rodzinach dyskutować podane WYNIKI!!).

    Zatem jest juz tylko niewiele godzin by nie tylko przekroczyc 5% limit ale
    zrobić to solidnie, ponad 5%...Dzisiajszy spadek służyl temu celowi UDANIE!!

    Zatem nie Moska, zatem nie Rubikon , ale inny DUŻY pojawi sie zarac po
    dlooooogim weekendzie.

    Jutrzejsza zwała na EEX pomoze moze dojsc nawet do 7-9% udziałow na WZA...

    Weryfikacja bedzie sądze udana 16 LISTOPADA.

    tak obstawiam i będę miał pewnie frajdę.... .

    Szkoda mi pana Moski, iż wypadł z tej gry..Znając Jego inwencje to ma On na oku
    coś lepszego???

    kroovka