eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Eurobank][Meritum]Jak stracić sporo kasy w jeden dzień › [Eurobank][Meritum]Jak stracić sporo kasy w jeden dzień
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
    ier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Magniana <...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Eurobank][Meritum]Jak stracić sporo kasy w jeden dzień
    Date: Fri, 05 Feb 2010 09:57:19 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <o...@p...corp.microstrategy.com>
    NNTP-Posting-Host: 87-204-16-67.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1265360241 29483 87.204.16.67 (5 Feb 2010 08:57:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Feb 2010 08:57:21 +0000 (UTC)
    X-User: gessar07
    User-Agent: Opera Mail/10.10 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:517357
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć

    Proszę o sugestie co mogę teraz najlepszego zrobić: (sprawę opisałem już w jednym
    wątku Mertium+Open+Eurobank, ale teraz dodatkowo nie ma nigdzie kasy, zakładałem
    sobie lokaty w Meritum)

    1. Przelew z Eurobanku-->Meritum
    2. Zwrot przelewu do Eurobanku (Meritum odrzuca przelew gdyż nadawca nie jest zgodny
    z danymi wnioskowanej lokaty)
    3. Odrzucenie odbioru przelewu przez Eurobank (dane odbiorcy przelewu są inne aniżeli
    właściciela konta)
    4. Zwrot przelewu Eurobank-->Meritum

    Nie mam ani pieniędzy, ani lokat. Jak to sie stalo:

    Jest Klient A w Eurobanku o koncie 001 oraz Klient B o koncie 002, który jest
    współwłaścicielem do konta 001
    Gdy wyślę przelew z systemu transakcyjnego Eurobanku klienta B jednak z konta 001
    (którego jest współwłaścicielem) to w danych przelewu mam
    co następuje: Dane nadawcy Klient B numer konta 001

    Teraz gdy Meritum zwraca pieniądze to zwraca także na konto 001 a jako odbiorcę
    wpisuje Klienta B, więc Eurobank odrzuca przelew.

    Pytanie do Was czy lepiej walczyć z Eurobankiem by przyjęli przelew z Meritum mimo że
    odbiorca jest niewłaściwy (w końcu to przez błąd ich systemu zaczął się problem) czy
    wnioskować do Meritum, aby przesłali kasę na ten sam numer w Eurobanku tylko
    zmieniając odbiorcę.

    --
    Magnana

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1