  • Data: 2010-02-08 16:01:54
    Temat: Re: [Eurobank][Meritum]Jak straciae sporo kasy w jeden dzien
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magniana" <...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o...@p...corp.mi
    crostrategy.com...

    > Jak widać na razie nie, na chwilę obecną nadal kasy brak i mam czekać.
    > Ciekawe czy będą takie same standardy jak w Multibanku. Moja reklamacja w
    > Multi ma 2 miesiące otrzymałem już drugi mail typu:
    >
    > "Szanowny Panie,
    > prosimy przyjąć nasze przeprosiny za przedłużający się czas
    > rozpatrzenia złożonej przez Pana reklamacji, jednak w chwili obecnej
    > trwają nadal
    > czynności wyjaśniające."
    >
    > Sprawa dotyczy pobrania opłaty za kartę do netu mimo że dla Multi AQ
    > Intensive taka karta jest bezpłatna. Państwo w Multi przez ponad 2
> [...]

    Moja reklamacja o podobnym stopniu trudności ma już ponad 100 dni i
    prawdopodobnie 12/13 lutego dostanę kolejnego maila o zacytowanej przez
    Ciebie treści.

    Jakość obsługi reklamacji w Multibanku jest fatalna. Jak się porówna choćby
    z ING czy Rajfim nawet w zwykłej ofercie, a nie ofertach o podwyższonym
    standardzie jaką podobno jest Aquarius, to dramat.

    Wniosek jest jeden: dla Multibanku klient detaliczny nie jest obecnie warty
    większej uwagi.