  • Data: 2008-07-21 21:41:11
    Temat: Eurobank -- ZONK. :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Idę sobie galerią Białą w Białymstoku, :) podziwiam dzieła sztuki tam
    wiszące... Odrzucam każdą sztukę :) koszuli, która nie jest bawełniana
    i/lub kosztuje więcej niż 5 złotych... Patrzę, patrzę, a tu Eurobank...
    A mnie kieszeń coś rozpiera, i to nie jest ... No, mniejsza o to, co
    to nie jest... ;)

    No więc zaglądam do kieszeni, a tam w portfelu czai się makulatura...
    Myślę sobie -- wpłacę... Wpłaciłem, sprawdziłem, czy na swoje :) konto,
    podpisałem, spytałem o saldo, otrzymałem odpowiedź, uwierzyłem na słowo,
    bo pojęcia już nie mam, :) gdzie ile mam pieniędzy (specjalnie to
    porozkładałem na różne konta, aby mi nie rozmnażało się, bo ponoć
    w kupie raźniej, ;) i później to jeszcze bym musiał alimenty płacić
    pieniądzom) zapisałem stan na kwicie i poszedłem dalej...

    Teraz nudzę się, zaglądam po kątach i kontach, i co ja widzę?!?!

    Na koncie w Eurobanku nie mam wpłaconej dziś makulatury!!!!

    Na dodatek gdzieś zgubiłem kwit i nie mogłem go znaleźć, ale że ja
    zasadniczo kwity kasuję nie wcześniej niż pół roku po tym, gdy uznam
    dany kwit za nieaktualny, więc nie zmartwiłem się zbytnio...

    Tyle tylko, że być może czeka mnie randka w sprawie tej wpłaty...
    Kwit mam, stempel bankowy na kwicie jest...

    Tylko czasu szkoda...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'